Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leffateatterissa: Onko sitä puhelinta ihan pakko näpytellä salissa? Siis ihan pakko?

Vierailija
30.04.2016 |

Ei mulla muuta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka keskittyisit elokuvaan etkä muihin salissa olijoihin? :D

Vierailija
2/11 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en myöskään ymmärrä että missään tilanteessa ei voida olla ilman puhelinta. Leffassa, syömässä, baarissa, salilla, töissä, lenkillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaikka keskittyisit elokuvaan etkä muihin salissa olijoihin? :D

Kai tajuat, että kun vieressä syttyy se puhelimen valo, sitä on vaikea olla huomaamatta. Puhumattakaan, jos naputtelusta lähtee vielä ääniä.

Vierailija
4/11 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta se välkkyvä valo haittaa! Mitä jos kaikki keskittyisivät elokuvaan?

Vierailija
5/11 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä räpyttelijää pullolla takaraivoon. 

Vierailija
6/11 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite en myöskään ymmärrä että missään tilanteessa ei voida olla ilman puhelinta. Leffassa, syömässä, baarissa, salilla, töissä, lenkillä...

Kuuntelen nykyään lenkillä musiikkia puhelimella, siksi se on mukana. Ja ikävä kyllä olen joutunut vastaamaan kun se soi.

Ja kyllä, minulla on ollut parikin mp3-soitinta, mutta sen jälkeen, kun ne ovat käytössä hajonneet, kuuntelen nykyään radiota tai spotifyta puhelimella.

Muuten olen samaa mieltä, miksi joku vapaaehtoisesti suostuu siihen, että joku häiritsee salitreenejä tai ruokailua.

Vierailija
7/11 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennispalatsissa tyttö lehahti tulipunaiseksi, kun jo ennen elokuvaa alkumainosten aikana vieruskaveri huomautti asiasta.

Vierailija
8/11 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussutetaan popcornia , ryystetään jätti limuja, rapistellaan sipsipusseja ja karkkipusseja  , ählätään kännykän kanssa, puoli- äänekkäästi kuiskaillaan kaverille, ja elokuvan seuraaminen on aivan toisarvoista.

Vierailija
9/11 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin voi ollakin. Eikös se yksi näyttelijä sanonut, että hänen on pakko keskittyä välillä kännykkään, ettei saa paniikkikohtausta. Joku mies Vintiöistä, en muista nimeä.

Ja ei mammat, jos saa joskus paniikkikohtauksia se ei tarkoita, että ei saisi enää koskaan mennä minnekään, koska se kännykänräpläys häiritsee teitä niiiiin kamalasti.

Vierailija
10/11 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisillä ilmeisesti on jokin sairas addiktio noihin perkeleen älyleluihin. Obaman puheen jälkeenkin alkoi tauko ja EUROOPAN JOHTAJILLA oli sekunnin päästä älylelut käsissä ja näpytys kävi. Vitun vammaista touhua.

Vierailija
11/11 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen nykyään lenkillä musiikkia puhelimella, siksi se on mukana. Ja ikävä kyllä olen joutunut vastaamaan kun se soi.

Ja kyllä, minulla on ollut parikin mp3-soitinta, mutta sen jälkeen, kun ne ovat käytössä hajonneet, kuuntelen nykyään radiota tai spotifyta puhelimella.

Muuten olen samaa mieltä, miksi joku vapaaehtoisesti suostuu siihen, että joku häiritsee salitreenejä tai ruokailua.

Juu en tarkoittanutkaan että musiikin kuuntelussa olisi jotain pahaa. Mutta se että puhelinta näpytetään joka tilanteessa menee yli ymmärryksen. Kyllä itsellänikin on puhelin lenkillä mukana siltä varalta jos sattuu jotain, mutta se on taskussa eikä kädessä.