Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisi leffalipuista nuorelle?

Vierailija
30.04.2016 |

On saanut joululahjaksi, mutta lahjan antaja ei ajatellut, että opiskelupaikkakunnalla ei ole finnkinon teatteria, eikä lähellä muutenkaan. Hintoja löytyy joo netistä, 10-15 euroa, mutta mikä olisi sopiva summa maksaa? Junaliputkin maksaa läheimpään teatteriin enemmän kuin lippujen hinta. Itse asiassa veljensä pystyy ne käyttämään, niin, että antaa kavereilleen kun menee itsekin saamillaan lipuilla. hänellä vähän sama, ettei ehdi kaikkia itse käyttää. Noissa oli voimassaoloaika vain toukokuun loppuun. Ajateltiin, että jos lunastettaisiin toiselta ja toinen sitten antaa toisen lipun kaverille, joka lähtee mukaan. Onko reilua? Kumpikaan ei ole järin innokkaita leffassa kävijöitä, mutta veli "voi käydä" kun kerran lippuja on, jos saa kaverin mukaan ja ilmeisesti saa. Alunperin meinasi tämä joka sai mennä veljen luona käymään, mutta ei ole ehtinyt eikä nyt enää toukokuussa ehdi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea näitä superköyhien ongelmia. 

Maksa vaikka sata euroa sille nuorelle on ehdotukseni?

Vierailija
2/9 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos halutaan korvata nuorelle hänen saamansa joululahja, jota hän itse ei voi käyttää, ollaan superköyhiä? Opiskelijat eivät pääsääntöisesti ole isotuloisia, itse ollaan keskituloisia molemmat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maksa kymppi per lippu?

Vierailija
4/9 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et voi maksaa listahintaa? Siellä se näkyy Finkinon sivulla.

Vierailija
5/9 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et voi maksaa listahintaa? Siellä se näkyy Finkinon sivulla.

Ei ne hinnat näytä olevan vakiota, vaan vaihtelee 10-15 euron välillä. Mutta taidan antaa kolmekymppiä. 

Vierailija
6/9 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ongelmaa kun kyse on kuitenkin omasta lapsestasi. Kai voisit "köyhää opiskelijaa" tukea muutenkin etkä maksaa vaan lippujen käypää hintaa..?

Vierailija
7/9 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä ongelmaa kun kyse on kuitenkin omasta lapsestasi. Kai voisit "köyhää opiskelijaa" tukea muutenkin etkä maksaa vaan lippujen käypää hintaa..?

Tuetaanhan tuota, mutta lähinnä ruokakasseilla, maksamalla matkat kotiin yms. Mutta tämä on lähinnä periaatteellinen kysymys, että saisi lahjastaan jotain itselleen. 

Vierailija
8/9 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus ap! Mikä helvetin idiootti sinäkin olet? Lähinnä ruokakasseilla.... plää plää plää? Herranjumala se on sun oma lapses! Senkun annat sille vaan rahaa ja sillä hyvä! Se perii sut aikanaan kuitenkin!

Ihmeellisen sekava selostus muutenkin veljestä ja sen kaverista.

Vierailija
9/9 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppiä on hyvä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi