Schwartzkopfin vaalennussuihke ruskeille hiuksille?
Minulla on ruskeat, värjäämättömät hiukset. Vaalentaako tuo vaalennussuihke myös ruskeita hiuksia? Löysin netistä vain jo valmiiksi vaaleahiuksisten kuvia, ja he olivat vaalentaneet hiuksiaan entisestään vaalennussuihkeella. Suihkeen pakkauksessa lukee, että se vaalentaa hiuksia "jopa 1-2 sävyä". Mitä se tarkoittaa käytännössä? Kuinka paljon vaaleampi se yksi sävy esim. on? Huomaako sellaisen muutoksen edes?
Entäs vaalentaako Schwartzkopfin vaalennussuihke myös tummaksi värjättyä hiusta? Ihan vain mielenkiinnosta.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
En lähtis kokeilee tummiin. Se vaalennus on kampaajallakin iso juttu.
Minulla ei ole tummat hiukset, vaan ruskeat. Tummanvaalea lienee oikea sana. Jos muistelet Terhi Kokkosen hiuksia alkuaikoina, niin sen sävyiset minulla on, ehkä puoli astetta (?) tummemmat. Jotkut, jotka ovat nähneet minut vain päivänvalossa, pitävät minua vaaleanruskeatukkaisena. Sähkövalossa hiukseni taas näyttävät joskus tummilta.
ap
Älä käytä sitä.Mä käytin tyveen ja niistä kohdin hiukset katkesi 2-3 cm mittasiksi.Oli kauhean näköstä.omat hiukset aika vaaleat ja pitkät.SE ON TOSI VOIMAKKAASTI vaalentava, kysyin kampaajalta.
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä sitä.Mä käytin tyveen ja niistä kohdin hiukset katkesi 2-3 cm mittasiksi.Oli kauhean näköstä.omat hiukset aika vaaleat ja pitkät.SE ON TOSI VOIMAKKAASTI vaalentava, kysyin kampaajalta.
Ok. Luinkin äsken artikkelin, jossa ohjeistettiin luonnonruskeiden hiusten vaalentajia hellävaraisuussyistä käyttämään vaalentavien tuotteiden sijaan värejä. Värit eivät vaalenna värjättyä hiusta, mutta värjäämätöntä (kuten minulla) ne vaalentavat niin paljon, että ero on selkeä, muttei mikään platinablondi, jota en haluaisikaan.
Ostanen Poly Colorin sävyn kirkkaan vaalea.
ap
En lähtis kokeilee tummiin. Se vaalennus on kampaajallakin iso juttu.