Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan viettänyt yötä putkassa?

Vierailija
30.04.2016 |

Syystä tai toisesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
2/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khyllä vain, saatanan kakkalakit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaanko siellä lattialla? Huutaako joku apina koko ajan? Saako pelätä että joku humalainen lyö?

Vierailija
4/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Opiskeluaikoina Tampereella oltiin suorittamassa Hämeenkadun approa ja olin yhdessä kapakassa vessassa kusella aika hönössä, kun sinne hyökkäs poliisit sisään rynnäkkövarusteissa. Koko vessassa ollut  porukka vietiin putkaan, eikä mun tilanne parantunut yhtään siitä, että raivostuin kovasti appron keskeyttämisestä ja saatoin sen myös konstaapeleiden tietoon sekä elein että sanoin. Myöhemmin selvis, että ko. kapakin vessassa tehtiin huumekauppoja ja sillä aikaa kun mä lorottelin kopissa approkunnossa, huumeet vaihtoi kasvojenpesualtaalla omistajaa. No, sammahdin sitten sinne Sorin asemalle eikä herrat konstaapelit saaneet musta mitään järkevää ulos, niin pistivät putkaan ja sieltä aamulla heräsin.

Vierailija
5/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukutaanko siellä lattialla? Huutaako joku apina koko ajan? Saako pelätä että joku humalainen lyö?

1) Patjalla 2) Joo 3) Ei, mutta ei sovi ahtaanpaikankammoiselle.

Vierailija
6/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuoruudessa. Heräsin lattialla, herätessä sitten kaamea krapula ja onneksi oli kesä kun kotimatkalle lähdin paljain jaloin kun olin hukannut kenkäni jonnekin.

Vierailija
7/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Naamat molemmilla kerroilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi