Baariin arkivaatteilla?
Eli voinko laittaa nyt baariin ihan tavalliset vaatteet? Sellaiset millä käydään kyläilemässä tms. Olen perheellinen nainen ja lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä. Baarissa ei ole tullut käytyä vuosiin.
Kommentit (9)
Millainen ihminen kaipaa tällaiseenkin asiaan ulkopuolisen mielipidettä?
Voit hyvin laittaa. Itselläni vakioasuna on mustat farkut ja löysähkö, musta t-paita, rennot ja mukavat vaatteet joilla on mukava viettää iltaa. Siihen päälle yleensä joku näyttävämpi kaulakoru tai pikkulaukku niin on "laittautuneemman" näköinen :)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Laita lutkasaappaat ja roiskeläppä. Ei yläosaa. Paljon meikkiä.
Ja reva näytille tai ei tuu kesää.
Mä menen yleensä baariin töistä, eli casual-koodilla. Tosin mulle baari on pubi, ei yökerho.
Mulle ei tulisi edes mieleen pukeutua jotenkin erikoisesti baariin. Ei se mikään juhlapaikka ole. Menen sinne juttelemaan kavereiden ja/tai mieheni kanssa, kuuntelemaan bändiä, tai ihan vain lukemaan lehteä ja ottamaan lasillisen. Ei se mitään erikoista pukeutumista vaadi. Tuntuisi tosi teennäiseltä alkaa tälläytyä baaria varten.
Itse puen yleensä baariin/yökerhoon mustat farkut, silkkipaita (pitkä tai lyhythihainen yksivärinen) ja joku iso kaulakoru, pienet kirvikset ja aika matalakantaiset korko nilkkurit. Kesällä sitten mustat ballerinat jalkaan ja lyhythihainen paita.
Ei. Laita lutkasaappaat ja roiskeläppä. Ei yläosaa. Paljon meikkiä.