Pitääkö talossa olla tuulikaappi? Miksi?
Talon rakentaminen on mielessä. Olen aina vihannut pieniä tuulikaappeja. Pitääkö semmonen olla talossa?
Kommentit (10)
Me tehtiin heti reilun kokoinen tuulikaappi jonne jätetään kengät ja siellä myös pieni naulakko. Se on sen verran reilun kokoinen, että on helppo tulla vaikka koko seitsemän henkinen perhe sisään tuulikaappiin .
meille ei tule tuulikaappia sinänsä ollenkaan kun tehdään lämmin kuisti. On meillä " tuulikaappit" mutta ilman sitä sisempää ovea. Riisumiset voi hyvin suorittaa jo kuistilla jossa on varmasti tilaa.
sellaisesta minä ainakin haaveilen... penkit ikkunoiden alle, sellaiset jotka toimivat lasten kamppeiden säilytystilana samalla jne.
No, sitten ei auttane kuin rakentaa semmonen :( Millä se on muuten perusteltu, että se pitää olla?
Mahtaako ovet oikeasti olla niin tiiviitä, etteikö tuulikaappia tarvittaisi. Vähentää vedon tunnetta.
meillä on pieni tuulikaappi mutta väliovi on otettu pois joten se ei tunnu enää niin ahtaalta. Veto ei käy vaikkei ole tavallaan kuin yksi ulko-ovi ja sekin jo yli 20v vanha.
Meillä sitä ei ole ja olen ratkaisuun erittäin tyytyväinen. Ulko-ovi on ihan tavallinen, siitä ei vedä niinkuin joku luuli.
ei todellakaan mikään määrää että pitäisi olla mutta ihan hyvä se on jos se on vaan tarpeeksi suuri. Kulkee vähemmän hiekkaa ym muualle kotiin jos on kuisti tai tuulikaappi. Meillä on 6,5m2 kuisti ja se on jo ihan hyväkokoinen ja mahtuu pari penkkiä, naulakko jne. 20m2 eteisessämme on sitten lisää naulakkotilaa peililiukuovien takana.
.... nykyiset ovet on niin hyviä että ei niistä vedä...
Eikä sitä mikään laki vaadi......
Vierailija: