Mitä kumppanisi on tuhonnut sinulta?
Millaisia tuhotöitä kumppanisi on kohdistanut omaisuuteesi?
Kommentit (22)
Tähän voi sitten yläpeukuttaa, jos ei ole tuhoutunut mitään. Kaipaisin vain vähän henkistä vertaistukea.
Rahallisesti ei ole tietty arvoa, mutta meni tuhoamaan muistitikun, joka oli valokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Rahallisesti ei ole tietty arvoa, mutta meni tuhoamaan muistitikun, joka oli valokuvia.
Kuinka pitkältä ajalta? Teistä vai jotain muita kuvia?
Eksäni tuhosi minulta oman tahdon, mutta ei edes hän mitään omaisuutta.
Neitsyyden tuhoaminen vastaa n.10000 € menetystä. Sen voisi myydä sillä hinnalla jollekin rikkaalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet jo löytänyt sen takaisin tai löytämässä. Hali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet jo löytänyt sen takaisin tai löytämässä. Hali.
Juu, löysin sen. Ja uusi mieheni tukee tahtoani. Mutta arvaa vaan, minkä riidan saamme eksän kanssa joka kerta aikaan, kun en ole samaa mieltä...
Yhden silkkipaidan hän minulta joskus pilasi pesemällä väärässä lämpötilassa. Siitä on kyllä jo ainakin 15 vuotta.
Egoni, ja siitä olen tosi kiitollinen, se muutti elämäni
Aivan huippua! Pelkäsin, että tänne tulee toinen toistaan pahempia tarinoita.
Joo, omakin (eksä) on rikkonut pari tunnearvoltaan rakasta muistoesinettä, repinyt pari muilta saamaani kirjettä ja tuhonnut monen vuoden valokuvat, varastanut joitain tavaroita muutossa, rikkonut yhden ystävyyssuhteen useaksi vuodeksi, yrittänyt tuhota toista, tuhonnut itsetuntoani ja luottamustani ihmisiin (palautunut melko hyvin), järjestänyt erään henkisen väkivallan riisumis- ja nöyryytyskohtauksen niin että ne vaatteet saivat lentää roskiin ja mitähän vielä. Tuo vaan nousi taas pinnalle, vaikka erosta on jo viisi vuotta.
Ap
T-paidan ja Kalsarit riidan aikana repi hajalle.minä katkaisin hänen melansa
Ei nyt suoranaisesti ole tuhonnut mitään, mutta pilannut ja vaikeuttanut kyllä suhteitani joihinkin lähimmäisiin, isännöitsijään ja itseeni. Niin ja kyllä mun hyvinvointini väheni suhteen aikana niin henkinen kuin taloudellinenkin. Ja kovasti yritti tuhota terveyteni aiheuttamalla jatkuvaa stressiä.
Immenkalvon pisti paskaksi eikä edes häpeillyt.