Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet kotiäidistä, joka laittaa vanhemmat lapset (2 ja 4v) hoitoon

Vierailija
22.02.2006 |

jotta itse saa olla kotona rauhassa vauvan kanssa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomana pääsisi kaikista helpoimmalla.

Vierailija
22/34 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla ihan hyvä, että sinunkin lapsesi pääsisivät hoitoon.. Eli katsopa peiliin siellä norsuunluutornissasi. Milloin siitä, että lasten hoitoon ja kasvattamiseen osallistuu muitakin ihmisiä kuin äiti ja isä, tuli joku absoluuttinen hyve? Täällä kirjoittavien " superäitien" jutut on sitä tasoa, että jos ne on todella vilpittömästi ja tosissaan kirjoitettuja, suurimman osan lapsilla olisi taatusti parempi päästä säännöllisesti äitinsä vaikutuspiiristä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinulle, AP, sanoisin, että aika ressukka tapaus olet jos joudut paremmuuden/ylemmyydentunteesi etsimään tuollaisin perustein. Et taida ole kovin kouluja käynyt, kun ainoat pätemisesi areenat lienevät nuo kotiympyrät.

Vierailija:

Jos kaverisi on sanonut pääsevänsä näin helpommalla, eikö siinä ole jo vallan mainio syy toimia niinkuin ystäväsi toimii? Miksei nykyään saisi tehdä mitään päästääkseen itse helpommalla, kun jo tuomitaan joka suunnasta? Ei ihme että äidit väsyvät ja masentuvat ja tekevät ties mitä, kun aina löytyy tällaisia (omasta mielestään) muiden yläpuolella olevia ihmisiä, jotka puuttuvat joka asiaan. Ihme kyyliä te mammat kyllä olette.. ja tosi lojaali ystävä olet ap kun täällä puit " ystäväsi" asioita.

Vierailija
24/34 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ihme lojaaliuudestä tässä nyt sitten olisi kyse ? Eikös täällä puida aikalailla asioita, jotka tavalla tai toisella koskettavat aina jotain ihmistä. Aika naivia tuo teksitisi. Että kukas Nyt sitten asetti itsensä muiden yläpuolelle ???

Vierailija
25/34 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, me työssäkäyvät/kotona vauvan kanssa olevat äidithän emme tosiaan hoida lapsiamme. Hoitaja hakee heidät suoraan sängystä aamulla ja palauttaa nukkuvina illalla. Jos lapsi yöllä inahtaa, hoitaja tulee paikalle hyssyttelemään. Heidät on tehty koriste-esineiksi, joihin ei kuitenkaan viitsi itse koskea ettei rakennekynnet kärsi ja merkkivaatteet (joihin on varaa, kun käymme töissä) nuhjaannu. Uusi vauva tulee noin kahden vuoden välein, jolloin siihen astinen kuopus siirtyy automaattisesti hoitajan huomiin.

Hallooooooo...

Vierailija
26/34 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttukin joutuu viemään eri hoitopaikkaan sisarukset kun eivät samalle mahdu :(

Että ilo käydä töissä :((

Vierailija
27/34 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kurkkaa samalla myös naiivi.

Teetkö elämässäsi muitakin typeryyksiä perustellen ne sillä, että muutkin tekevät näin. Tällä logiikallahan voikin oikeastaan harrastaa ihan mitä vain myymälävarkauksista pedofiliaan.

Edellisessä viestissäni en todellakaan asettanut itseäni kenekään yläpuolelle, mutta nyt asetan sinun yläpuolellesi: minä rakastan ja arvostan ystäviäni niin paljon, ettei tulisi ikinä mieleenkään puida täällä heidän asioitaan. Jos ja kun täällä jotain kirjoitan, kirjoitan itseäni koskevista asioista tai kommentoin muiden kirjoituksia omasta näkökulmastani.

Vierailija:

mistä ihme lojaaliuudestä tässä nyt sitten olisi kyse ? Eikös täällä puida aikalailla asioita, jotka tavalla tai toisella koskettavat aina jotain ihmistä. Aika naivia tuo teksitisi. Että kukas Nyt sitten asetti itsensä muiden yläpuolelle ???

Vierailija
28/34 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katso tuollaisia yhteiskunnan varoilla kotona vuosikausia löhöäviä läskiperseitä hyvällä.

Vierailija
29/34 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minä rakastan ja arvostan ystäviäni niin paljon, ettei tulisi ikinä mieleenkään puida täällä heidän asioitaan. Jos ja kun täällä jotain kirjoitan, kirjoitan itseäni koskevista asioista tai kommentoin muiden kirjoituksia omasta näkökulmastani.

Vierailija
30/34 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en katso tuollaisia yhteiskunnan varoilla kotona vuosikausia löhöäviä läskiperseitä hyvällä.

Vierailija
31/34 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että säälittävä surkimus jollei omia lapsiaan jaksa hoitaa.

Vierailija
32/34 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap tai kukaan muukaan anonyymisti hyvin yleisellä tasolla asioista puhuva millään tavalla retostele " ysävänsä aisiaa " .

Kylläpä menisi palsta tyhjäksi, ja kaiken kattava meilipiteen vaihto mahdottomaksi, jos kaikki noudattaisimme tuota hurskasta aatostasi.

Ja luehan itse tekstisi uudelleen. Aikalailla jalustalle itseäsikin nostat.

Vierailija
33/34 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo päätös ja luultavasti potee turhaa myös huonoa omaatuntoa asiasta. Toivottavasti ei.

Vierailija
34/34 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommat saavat huomiota ja kavereita hoitopaikassa. Vielä jos rahatilanne sallii hoitopaikan niin mikäs siinä. Itse teksin samoin, varsinkin jos saisin iltatähden nyt 10kk kaksosillemmejoskus.