Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa..saatiin taas lapselle isokasa vaatteita =)

Vierailija
22.02.2006 |

Meillä on käynyt kyllä tässä asiassa todella hyvä tuuri. Sukulaisilla on nuorinmainen meidän lasta vuotta vanhempi. Ja saadaan heiltä hirmuiset määrät pieneksi käyneitä vaatteita. Taas tuli kaksi isoa pahvilaatikollista.

Aivan ihanaa kyllä.Säästää tälläinen kotiäiti pitkän pennin kun ei noitakaan vaatteita tarvitse ostaa.

Kiitollinen heille kyllä olen. En vain teidä miten kiittäisin. Nyt tarjosin ruuan..ja aina heillä käydessään vien lapsille jotain tuliaisia. Kun eivät rahaakaan noista huoli vaan ilmaiseksi kaiken antavat meille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuutta on varmaan hieman vaikea osoittaa. Leivo heille, vie lapselle jotain kivaa, näinhän oletkin jo tehnyt. Lisäksi ottakaa lapsi mukaan jollekin mukavalle retkelle, askarrelkaa yhdessä yms.

Vierailija
2/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaan kaikki vaatteet kovassa käytössä. Mutta jos joskus olen antanut, en ole ottanut mitään rahaa tai muuta vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan vaatteet täytyy varmaan laittaa johonkin keräykseen, kun ei kenelläkään tutulla ole tarvista. Kiitoksena mulle ainakin riittää ihan se hyvä mieli, jonka itselle siitä antamisesta saa :)

Vierailija
4/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kyllä todella kiitollinen, kun monet sukulaiset kiikuttavat meille vanhoja lastenvaatteita, vaikkakin osa niistä on sellaisia joita en ikinä lapseni päälle pukisi. Ja hekin ovat kiitollisia kun otan niitä vastaan. Sitten ne menevätkin taas eteenpäin veljeni perheelle ja kiertävät ympäri sukua niin kauan kuin kestävät ja ovat käyttökelpoisia.

Vierailija
5/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo, lupaus olla lapsenvahtina, tulppaanikimppu... Jotain pientä, ei mitään arvokasta, tulee vaan nolotus.

Vierailija
6/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyselleet myös miten voisivat " korvata" . Tulikin mieleen, että jos he ostaisivatkin lapselleni jotain kestävää vaatetta yms. jonka voisin sitten taas antaa heille. Esim. laadukas paita, kumisaappaat jne.

Vierailija
7/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sattuupa olemaan niin, että miehen muu suku on niin snobia (kuitenkin kouluttamatonta ja ei niin rikasta), ettei heidän lapsosilleen kenenkään käytetyt kelpaa. Joten me saamme rauhassa olla hyväntekeväisyyskohde numero 1 ja kyllä tosissaan on säästetty:)

Vierailija
8/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, urheiluvälineitä jne. Ei ole koskaan halunnut niistä rahaa vaikka olen halunnut maksaa. Olen sitten päätynyt siihen että kun käydään silloin tällöin muutenkin ulkona syömässä niin tarjoan sitten sen aterian. Tämä tuntuu toimivan hyvin.

Vierailija
9/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän ei lopulta edes käyttänyt niitä suurinta osaa,vaan myi huuto.netissä.

Meni luottamus,enkä enää " uskalla" antaa.

Vaatteet olivat todella loistava kuntoisia ja osa kalliita merkkivaatteita... houkutus oli kai liian suuri...

Vierailija
10/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olisi pitänyt olla vielä kiitollinen rikkinäisistä toppapuvuista ja kulahtaneista puseroista. Loppui siihen kun sanoin, että meillä on jo nyt kalliit jätemaksut, että hävittäkää itse rääsynne.

Vierailija
11/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vaatteista on jopa ihan käyttämättömiä ja paljon merkkivaatteita. Molemmilla lapsilla on vaatteita liikaakin (kiitos yli-innokkaiden isovanhempien) ja niinpä niitä ei tule kulutettua loppuun.

Poika on myös kasvanut niin nopeaan tahtiin, että osa vaatteista on jäänyt ihan käyttämättä. Harmittaa vähän, kun näissä pitämättömissä on tosi kivoja Gapin ja Exitin vaatteita. Nyt ne sitten lähtevät jollekin tuntemattomalle ja toivottavasti tuottavat iloa :)