Vieläkö legginsit on muotia?
Kommentit (10)
ei ne ole koskaan olleetkaan vaikka pissikset niin luulee.
Mä vasta mietin että oisko sittenkin kokeillut niitä edes kerran :D mutta mulla ei ole yhtään pitkää paitaa tai puseroa, ei kai niitä lyhyiden kanssa käytetä?
Mä voisin nimittöin nyt käyttää sellaisia, mut onko ne enää "in"
Mä tuun aina jälkijunassa näiden muotijuttujen kans
Ap
Muuten saa pitää, jos tykkää, mutta osakaa nyt oikean kokoiset. Ei ole kauheampaa näkyä, kuin ne leggareitten läpi kuultavat alushousut. Ja tämä ilmiö on yleinen niillä, joiden hanuri on koko XL.
Vierailija kirjoitti:
Muuten saa pitää, jos tykkää, mutta osakaa nyt oikean kokoiset. Ei ole kauheampaa näkyä, kuin ne leggareitten läpi kuultavat alushousut. Ja tämä ilmiö on yleinen niillä, joiden hanuri on koko XL.
Mä olen kokoa XL :(
Mutta ajattelin käyttää pitkän paidan kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kokoa XL :(
Mutta ajattelin käyttää pitkän paidan kanssa.
Ap
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/fe/b7/e1/feb7e1c10b7285254396…
Eli tarkasta ettei homma näytä tuolta kun lähdet ulos. Noita näkee oikeasti yllättävän paljon kesällä.
:D no pyllyni on peitossa ihan normifarkkujenkin kanssa yleensä aina ja jos laitan legginsit, olen todellakin tarkka ettei mitäön näy :d
Eikö se pitäisi kirjoittaa leggingsit?
Muistakaahan tänä vuonna, niin kuin muistitte viime vuonnakin, että calmeltoen pitää näkyä, ja jos näkyy takaakin, niin tulee bonuspisteitä.
Kuumint hottii