Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko Disneyn Aladdin 6-vuotiaalle herkälle lapselle?

Vierailija
28.04.2016 |

Hoitolapsi on tulossa kylään. On tosiaan vähän ujomman puoleinen niin kysyn ennenkuin lähden kaverilta lainaamaan jos lähden. Onko siinä mitään ylettömiä väkivalta-pläjäyksiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äidiltään olen kysynyt, hänelle on ok, jos siinä ei ole sellaisia kohtauksia että lapsi pelästyy/järkyttyy. Hänkään ei ole nähnyt ks. elokuvaa.

Ap

Vierailija
2/7 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on pari vähän jännää kohtaa, mutta itse uskaltaisin näyttää herkälle 6-vuotiaalle. En kuitenkaan jättäisi yksin katsomaan, vaan istuisin vieressä, valmiina halimaan. Ihana elokuva se on, hauska enimmäkseen, ja hieno dubbaus! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti, lapselle ei saa näyttää mitään mitä hän voisi ehkä vähän säikähtää? Pumpuli-lapsuus ei ole hyvästä.

Vierailija
4/7 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kolme päivää Dumbo-leffan jälkeen 8-vuotiaana. 

Mutta kai sitten olen joku erityisherkkä :D Eläimet helposti kolahtaa lapsen mieleen enemmän kuin ihmiset, joita käsittääkseni mainitsemassasi elokuvassa on. 

Vierailija
5/7 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on disneyn tuottama, joten ei tuossa voi kummoisesti väkivaltaa olla.

Vierailija
6/7 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkän äitinä ärsyttää jos joku kuvittelee olevansa sellainen kun on itkenyt yhden elokuvan jälkeen. Tiedoksi numero 4, sen perusteella et ole erityisherkkä vaan se on ihan jotain muuta.

Vierailija
7/7 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aladdin ei ole pelottava. Tuon ikäisenä tuli itse katottua hopeanuolta ja muita muitakin sarjoja ja enkä ole mitenkään traumasoitunut tai muutkaan mun kaverit. Nykyisin tuntuu, että lapsia halutaan suojella aivan liikaa ja opetetaan, et kaikki ovat ystäviä keskenään.

Sitä paitsi niistä elokuvista oppii, ettei kaikki ihmiset ole hyviä ja ovat muutenkin sivistäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan