Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako joku nimetä suomalaisen naisjulkkiksen, joka ei ärsytä?

Vierailija
27.04.2016 |

Keksiikö joku sellaisen suomalaisen naisjulkkiksen, joka herättää kaikissa tai edes lähes kaikissa positiivisia mielleyhtymiä?

Saa olla näyttelijä, laulaja, juontaja, urheilija, poliitikko, malli tai mikä tahansa, kunhan hän ei ole ärsyttävä, pissis, bimbo, tyrkky, yliarvostettu, kylmä ihminen tai muutakaan negatiivista kovin monen mielestä.

Minulle ei tule mieleen ketään. Miehiä keksin nopeasti useitakin

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu Mustakallio

Vierailija
102/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu Kotakorpi <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taneli Mäkelä. Lempinäyttelijäni.

Vierailija
104/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainen, tää on jo pudonnut kaikilta ärsytystasoilta säälittää ja hävettää toisen puolesta.

Vierailija
105/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli Rantanen.

Vierailija
106/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

makethejp kirjoitti:

Aa, naisjulkkista tässä haettiin. Ei tule ketään suomalaista nyt yhtäkkiseltään mieleen. Ulkomaisista ehkä Julianne Moore (sydän). No jos joku suomalainen niin mainittakoot vaikkapa Seela Sella.

Vierailija
107/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ylipäätään keksi ehkä ketään ihmistä, julkkista tai muuten, josta KAIKKI tykkäis. Me vaan ollaan erilaisia ja eri asiat ärsyttää, sellaista se on :)

Kuten sanoin, 'lähes kaikki' riittää myös. Mikko Koivusta esimerkiksi harvoin kuulee mitään negatiivista. Tai Mika Häkkisestä. Tai aika monestakaan eturivin miesnäyttelijästä. Naisista en keksinyt vastaavaa esimerkkiä. 

En yritä osoittaa tai todistaa mitään, kummastelen vaan

Kyllä Mika Häkkinen on joskus ihmisiä kovastikin  korventanut. Ei saan enää ole ollut niin pinnalla pariinkymmeneen vuoteen. Itsestäni hän on aina ollut julkkis. Mutta kyllä naisissa on paljonkin julkkiksia jotka ei ärtytaä Esim iki-ihana Eila Roine! (Tehnyt pitkän uran näytteliänä ja esiintyy edelleen mainoksissa ja pikku-kakkosessa.) Vanhemmissa naisnäytteliöissä on  paljon ihania, ei ärsyttäviä tyyppejä

Vierailija
108/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina Kottonen ehdottomasti.

Vierailija
109/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

makethejp kirjoitti:

makethejp kirjoitti:

Aa, naisjulkkista tässä haettiin. Ei tule ketään suomalaista nyt yhtäkkiseltään mieleen. Ulkomaisista ehkä Julianne Moore (sydän). No jos joku suomalainen niin mainittakoot vaikkapa Seela Sella.

Näiden kolmen ihmisen katse on jo sellainen, että voisin luottaa heihin vaihtamatta sanaakaan. Siksi nämä kolme.

Vierailija
110/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eija Ahvo

Vierailija
111/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Biaudet

Vierailija
112/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo Heikkilä

Vierailija
113/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tove Jansson

Vierailija
114/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Kurkela on ihana tosielämän keijukainen <3

Vierailija
115/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni Hussi

Vierailija
116/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku julkkis tai läheinen ärsyttää, niin silloin on itsetutkiskelun paikka, sillä jos elää onnellista ja tasapainoista elämää, tuollainen ei edes tule mieleen, vaan hyväksyy ihmiset omine vahvuuksineen ja heikkouksineen ja on tietoinen omastakin epätäydellisyydestä, ja siksi sitä ei edes odota muilta.

Vierailija
117/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tertta Saarikko

Vierailija
118/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en tunne puoliakaan näistä, pitää googlata jokainen erikseen ja päättää heti ärsyttääkö vaiko ei.

Vierailija
119/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku julkkis tai läheinen ärsyttää, niin silloin on itsetutkiskelun paikka, sillä jos elää onnellista ja tasapainoista elämää, tuollainen ei edes tule mieleen, vaan hyväksyy ihmiset omine vahvuuksineen ja heikkouksineen ja on tietoinen omastakin epätäydellisyydestä, ja siksi sitä ei edes odota muilta.

Mä luin tän kommentin näin:

"Blablabla minä olen parempi, blablabla minä olen yli-ihminen, blablabla olen zen..."

Itse kysymykseen vastaisin Irina.

Vierailija
120/145 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Pohtamo ja Tero Pitkämäki. Ärsyttäviä ovat ne, jotka ovat jatkuvasti julkisuudessa syyttä suotta esim. Susanna Penttilä. Katri Helena ei kuulu tähän ketjuun. Tunnen monia, jotka eivät voi sietää Katri Helenaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän