Miten tyhmänä meitä pidetään - Savuttomuuden mainostaminen
Kommentit (16)
Varmaan savuttomuutta mainostetaan niille ihmisille, jotka polttavat eli kyllä ne varmaan oikeastikin aika typeriä ovat.
savossa savuttoman sairaalan savuttomuuden varmistamiseksi varamiespalvelusta vuokrattu vartija HALOO
Vierailija kirjoitti:
savossa savuttoman sairaalan savuttomuuden varmistamiseksi varamiespalvelusta vuokrattu vartija HALOO
Hyvä. Yksi työllistyi ja ihan hyvään asiaankin. Paskasakki ei usko kuin kunnon kurilla, eipä tuotakaan vartijaa muuten olisi palkattu.
Ei voi mennä kirjastoon, yliopistoon eikä edes lähikauppaan. Onko tämä ihmisarvoista elämää.
Sitä savukkeella silmään joka savuttomuutta mainostaa
Tyhmiä on esimerkiksi helsinkiläisistä yhtä 14 prosenttia. Niin kauan täytyy tällekin porukalle savuttomuutta mainostaa, kunnes se menee kaaliin.
Kuinka monta kieltotaulua eduskuntataloon on suunnitteilla?
Miten viisas on ihminen, joka kärsii vaikeasta astmasta (niin vaikeasta, että joutuu välillä menemään sen takia ensiapuun), mutta silti tupakoi?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiä on esimerkiksi helsinkiläisistä yhtä 14 prosenttia. Niin kauan täytyy tällekin porukalle savuttomuutta mainostaa, kunnes se menee kaaliin.
Jörn Donner, Sauli Niinistö kuuluvat sinun tyhmiisi. Minä pidän tyhmänä ihmistä joka arvottaa ihmisen yhden tavan, tietysti tavan jota tällä ihmisellä ei ole, mukaan.
Itse pidän tyhminä liikaa syöviä eli lihavia, työttömiä, huonosti kirjoittavia ajokortittomia sekä alkoholia juovia ihmisiä. Myös lääkkeitä syövät ovat onnettoman tolloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jörn Donner, Sauli Niinistö kuuluvat sinun tyhmiisi. Minä pidän tyhmänä ihmistä joka arvottaa ihmisen yhden tavan, tietysti tavan jota tällä ihmisellä ei ole, mukaan.
Itse pidän tyhminä liikaa syöviä eli lihavia, työttömiä, huonosti kirjoittavia ajokortittomia sekä alkoholia juovia ihmisiä. Myös lääkkeitä syövät ovat onnettoman tolloja.
No onhan se tupakointi typerää. Saulin lukiotoikkari on 6,5, ei todellakaan ole penalin terävin kynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se nyt vaan niin on, että suurin osa tupakoijista on auttamattomia typeryksiä ja loput eivät vaan välitä terveydestään, joka sekään ei erityisen viisasta ole. Kunnon marttyyri-itkua tullut tupakoijilta viime aikoina, se kieltämättä on ihan nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Et kai nyt oikeesti kuvittele että kyseinen vartija on palkattu vaan savuttomuuden takia? Sairaalassa on myös muita työtehtäviä. Savuttomuus on vaan yksi vartijan opastustehtävistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä sinäänsä, kun monet tupakoitsijat eivät osaa käyttää omaa järkeään.
Liian monesti tulee nähtyä tupakoitsija tupakalla kieltomerkin edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai nyt oikeesti kuvittele että kyseinen vartija on palkattu vaan savuttomuuden takia? Sairaalassa on myös muita työtehtäviä. Savuttomuus on vaan yksi vartijan opastustehtävistä.
Kyllä! Tehtävä nimikkeenä tumppari och samma på stadi stumppari. Toimenkuvana viedä röökit suusta. ...jo on aikoihin eletty...
mistä mainoksesta horiset?