Miten pääsen eroon sellaisesta ajatuksestani, että pidän valtion eri laitosten toimistotyöntekijöitä 1-krtaisina?
Esim. TE-keskuksen työvoimaviranomaisissa olen nähnyt kaikissa tuon yksinkertaisuuden olemassa olon?
Siis tajuavatko nuo itsekkään, kuinka typerän tyhmää työtä he ihan oikeesti tekevät?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Yhtä yksinkertaiselta kuulostat itsekin.
1-krtaiselta*
korjasin vain :)
Onhan se lainsäädäntö ja lakien tulkinta aika lailla typerää työtä. Helpompaa olisi, että jokainen voisi itse päättää, mitä tekee. Jos minä haluan olla maksamatta työntekijöilleni palkkoja, niin onhan minulla oltava siihen oikeus ilman että kaikenlaisista virastoista otetaan yhteyttä ja väitetään, että olisi muka joku pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-krtaiselta*
korjasin vain :)
Noniin se koira kilahtaa johon kalikka kalahtaa!:D
terveisin 2-kertainen
Auttaisiko alkuun, jos ihan vain katselisit kirjoittamaasi otsikkoa? Et ehkä enää tuntisi itseäsikään erityisen välkyksi.
Vierailija kirjoitti:
Samalta kuulostat sinäkin:DDDD paitsi että parempi kun olet vain siellä pyhässä yksinkertaisuudessasi:DDDD
Koska virastoissa tehdään yksinkertaisia töitä. Lisäksi töissä ei voi sooloilla, koska tekijöillä on virkavelvollisuus.
Mä oisin niin mielelläni jossain viraston toimistotyössä! Olis ma-pe töitä virastoaikoina. Viikonloput vapaita. Ois niin huippua.
Koska varsinkin te-toimistojen virkailijat nimenomaan on yksinkertaisia!
Kasva aikuiseksi. Todennäköisesti he tekevät hommansa itsensä elättääkseen, kuten muutkin pulliaiset.
t. Yksityisellä töissä
Lopetat ajattelemasta asioita joille ei ole mitään merkitystä tai joille et voi mitään. Keskityt ongelmiin joihin voit vaikuttaa ja asioihin jotka ovat sinulle tärkeitä. Mitä väliä onko joku yksin- tai moninkertainen.
He on sentään töissä. Ap:lla lienee jokin 1-krtainen syy käydä te-keskuksessa
Vierailija kirjoitti:
He on sentään töissä. Ap:lla lienee jokin 1-krtainen syy käydä te-keskuksessa
Eihän kuulemani mukaan työttömien tarvitse edes käydä työkkärissä nykyisin, koska työkkärin sedät ja tädit kuulema soittavat työttömälle kotisohvalle, ja rupattelevat valtion biikkiin jonkin aikaa jonninjoutavia työttömän kanssa.
Ei työkkärin kautta saa nykyisin oikeita työpaikkoja muita kuin orjatöitä=niitä 9 ekua päivärahan päälle-duuneja.