Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko aikuisen värityskirjan?

Vierailija
27.04.2016 |

Jos niin, minkä? Onko se ollut hyvä vai huono ostos? Mitä kirjaa/vihkoa suosittelet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikin. Sain ne joululahjaksi. Pari kuvaa viitsin värittää, mutta en tykännyt hommasta. Minusta se ei ollut yhtään rentouttavaa vaan vain tylsää nyhväämistä. Lisäksi ne psykedeelisenomaiset kuviot joissa toistuu miljoonia pieniä kuvioita sisällä on jotenkin rumia.

Vierailija
2/7 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksikin. Sain ne joululahjaksi. Pari kuvaa viitsin värittää, mutta en tykännyt hommasta. Minusta se ei ollut yhtään rentouttavaa vaan vain tylsää nyhväämistä. Lisäksi ne psykedeelisenomaiset kuviot joissa toistuu miljoonia pieniä kuvioita sisällä on jotenkin rumia.

Itse tykkään paljon piirtää, joten mietin, jos tuommoinen olisi hyvä ostos. Olisi kiva jos olisi jotain eläinkuvia esim

Vierailija
4/7 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari kuukautta sitten kaksi värityskirjaa ja stabilokynät. Ajattelin että niiden värittäminen olisi rentouttavaa. Ei ollut, oli vain tylsää puuhastelua. Olen värittänyt neljä sivua ja siihen se jäi.

Nykyään rentoudun katselemalla ASMR-videoita youtubesta, se oikeasti rentouttaa.

Vierailija
5/7 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta 11v ja 8v pojilla on sellaiset. Mandaloita ovat kuvat.

Vierailija
6/7 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla enkä ehdi sitä värittelemään. Sressaannun kun näen sen lehtitelineessä. Rasittava kirja.

Vierailija
7/7 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi yhden jossa on niin törkeän rumasti piirretyt kuvat (eikä ole aiheissakaan kehumista) että tuskastuttaisi väritellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi