Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemmistoradikaali, mitä kuvittelet saavuttavasi väkivallalla?

Vierailija
26.04.2016 |

Väkivaltaa, kivittämistä, tuhotöitä ja paikkojen rikkomista. Kaikki nämä kuuluu normaaliin vasemmistoanarkistin työkalupakkiin.

Mitä kuvittelette saavuttavanne tällä? Kukaan normaali ei halua olla tekemisissä asioiden kanssa minkä parissa te liikutte.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tukia, koska peloissaan rikkaat haluaa maksaa. Yhteiskunta on paska ja mä en porvareille duunia tee vaan aiheutan niille ongelmia.

Vierailija
2/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän tukia, koska peloissaan rikkaat haluaa maksaa. Yhteiskunta on paska ja mä en porvareille duunia tee vaan aiheutan niille ongelmia.

Jäi epäselväksi kenelle aiheutat ongelmia? Siis muulle kuin itsellesi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinusta on ok, että esim. Yhdysvalloissa rikkain 1% omistaa yli 90% maan varallisuudesta, eikä maksa veroja.

Vierailija
4/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissäkäyvät ne sun tuet maksaa. Rikkaat asuvat ulkomailla ja maksavat veronsa myös sinne.

Vierailija
5/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstarasisti, mitä kuvittelet saavuttavasi politiikan saralla kirjoittelemalla Aihe Vapaaseen?

Vierailija
6/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kera_ems kirjoitti:

Eli sinusta on ok, että esim. Yhdysvalloissa rikkain 1% omistaa yli 90% maan varallisuudesta, eikä maksa veroja.

Miten tämä liittyy tähän?

Vierailija
7/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstarasisti, mitä kuvittelet saavuttavasi politiikan saralla kirjoittelemalla Aihe Vapaaseen?

Rasisti? Oliko tämä kohdistettu minulle?  :D - AP

Vierailija
8/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kera_ems kirjoitti:

Siten, että vasemmiston demonisointi palvelee kaikkein eniten nimenomaan tämän yhden prosentin etua.

Vierailija
9/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kera_ems kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kera_ems kirjoitti:

Siten, että vasemmiston demonisointi palvelee kaikkein eniten nimenomaan tämän yhden prosentin etua.

Eikös vasemmisto hoida demonisoinnin itse omalla toiminnallaan?

Vierailija
10/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroituneita yhteiskunnalle, kun omat rahkeet ei riitä menestymiseen millään elämän alueella. Haluavat kaaosta ja kaikki kiva muiltakin pois. Haukkuvat kunnon ihmisiä porvareiksi, rasisteiksi tai fasisteiksi, että saavat kokea edes jostain ylemmyydentuntoa.

Vierailija
11/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kera_ems kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kera_ems kirjoitti:

Olet tainnut lintsata historiantunneilta.

Yhdysvaltojen massiivinen propagandakoneisto valjastettiin kylmän sodan aikana vasemmiston demonisointiin ja tämä näkyy asenteissa nykypäivänäkin. Vasemmistoanarkia on kapinaa rikkaiden ylivaltaa vastaan, välttämätöntä taistelua korruptoitunutta systeemiä vastaan.

Vierailija
12/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistotrolli mitä kuvittelet saavuttavasi trollauksella?

Vierailija
13/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkuvat kunnon ihmisiä rasisteiksi tai fasisteiksi

Hehehe...

Vierailija
14/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vastaukset kertovat vasemmiston järjenjuoksusta. Miten väkivalta suomen kansalaisia vastaan, vaikuttaa mitenkään Yhdysvaltojen 1% rikkaimman toimintaan?

Vierailija
15/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kera_ems kirjoitti:

Miten tuollaisen johtopäätöksen vedit? Toisaalta, vähäinen kyky loogiseen ajatteluun selittää taipumuksen purkaa turhatumisensa väkivaltana.

Vierailija
16/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kera_ems kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kera_ems kirjoitti:

Vasemmiston toiminta taas vaikeuttaa sen 99% elämää.

Vierailija
17/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kera_ems kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kera_ems kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kera_ems kirjoitti:

Yhdysvaltojen massiivinen propagandakoneisto valjastettiin kylmän sodan aikana vasemmiston demonisointiin ja tämä näkyy asenteissa nykypäivänäkin. Vasemmistoanarkia on kapinaa rikkaiden ylivaltaa vastaan, välttämätöntä taistelua korruptoitunutta systeemiä vastaan.

Ajattelen omilla aivoillani, eikä puoluepolitiikka kiinnosta minua. Minun maailmani ei ole mustavalkoinen, vaan maailmassa on myös muita kuin rikkaat ja köyhät.

Vierailija
18/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kera_ems kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kera_ems kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kera_ems kirjoitti:

Ok. Eli kyseessä on joukko jonkinlaisia avohoitopotilaita, "truth is out there"-tyyppejä. Selvä se.

Vierailija
19/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko nämä tollot vaikuttavat mitenkään sen rikkaimman 1% elämään? Kaikki tuhot jotka he tekevät maksatetaan normaaleilla kansalaisilla korkeampien vakuutusmaksujen muodossa.

Vierailija
20/25 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa muuttuvat oikeasti vaarallisiksi, kun liittoutuvat rikollisten maahanmuuttajien kanssa. Toivottavasti Supo pitää silmät auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi