Tissien koon merkitys pariutumisessa
Pelottaa, että jään yksin kun rintoja ei juuri ole ja haaveilen silikoneista.
Kommentit (43)
Ei ole kukaan tähän asti mun A/B-kupista valittanut. Ei parisuhteet ole ainakaan siihen tissien kokoon kaatuneet. Jos sen sijaan kipuilet kovasti aiheesta ja sinulla on huono itsetunto, se voi vaikuttaa enemmän.
-isoista rinnoista pitävät miehet ovat keskimäärin seksistisempiä
-In a 2013 study published in the journal Archives of Sexual Behavior, over 300 white men ages 18 to 68 were shown 3D models of women with a range of breast sizes. The participants were asked to identify which women they found most attractive, followed by completing a survey measuring hostility and attitudes toward women, relationships, benevolent sexism, and how much a man objectified a woman.
The study found men who have sexist views toward women are more likely to find big breasts attractive. These men admitted to displaying behavioral traits of sexism and hostile attitudes toward women. Moreover, men perceived women with large and very large breasts with “traditional” femininity and as “meek and weak.”
-http://www.medicaldaily.com/treasure-chest-what-mans-breast-size-prefer…;
-varakkaat miehet preferoivat pienirintaisia naisia
-A 2008 studypublished in The Journal of Socio-Economics found a link between financial security and men’s breast size preference. The study found financially unstable men or those going through “resource security” have a preference for larger breasts while their financially well off counterparts had a tendency to like smaller breasts. This suggests wealthy men who have plenty of resources don’t need a woman with excessive fat reserves, unlike their unwealthy counterparts who seek abundance.
-http://www.medicaldaily.com/treasure-chest-what-mans-breast-size-prefer…;
-miehet jotka eivät halua lapsia pitävät enemmän pienistä rinnoista
-According to a 2012 study published in the journal Archives of Sexual Behavior, the desire to remain childless was associated with a preference for a combination of smaller breasts and larger waist-to-hip ratio. Men who wished to become a dad chose women with larger breasts. This is not surprising, since larger breasts are a signal of a woman’s capacity and ability to bear and nurture children.
-http://www.medicaldaily.com/treasure-chest-what-mans-breast-size-prefer…
Älä ota duunaria, ne pitää lolloista.
Mun AA:t ei oo koskaan kelvanneet parisuhteeseen :'< Seksisuhteisiin joo, mutta haluaisin enemmän.
Toisille tissien koko merkkaa melkein kaiken, kuten entinen panokaverini (nykyinen mieheni) rakastui minuun eka panolla tissien vuoksi, hänelle tärkeintä on ne isot tissi. Itse haluan pienet, en vain jaksa niska-hartia kipuja. En suosittele siltikään silareita, ole aito oma itsesi, olet silloin parhaimmillasi.
Vierailija kirjoitti:
Mun AA:t ei oo koskaan kelvanneet parisuhteeseen :'< Seksisuhteisiin joo, mutta haluaisin enemmän.
Kukaan ei seurustele tissien kanssa tai sitoudu tisseihin. Sinussa on jotain muuta vialla.
exhuora kirjoitti:
Toisille tissien koko merkkaa melkein kaiken, kuten entinen panokaverini (nykyinen mieheni) rakastui minuun eka panolla tissien vuoksi, hänelle tärkeintä on ne isot tissi. Itse haluan pienet, en vain jaksa niska-hartia kipuja. En suosittele siltikään silareita, ole aito oma itsesi, olet silloin parhaimmillasi.
Eli jos sä nyt pienentäisit rintasi, niin miehesi lemppais sut.
Otan osaa. Jotkut vaan ovat ihan kauheita.
exhuora kirjoitti:
Mitäs miehesi on sanonut sinulle, kun olet toivonut pienempiä utareita?
Asia nyt niin että jos joku mies antaa Ap:lle pakit vain sen takia että miehen mielestä Ap:lla ei ole tarpeeksi isot rinnat niin menetys on miehen, ja vain miehen, ja Ap:n onni ettei erehdy säätäämään sellaisen idiootin kanssa jolle nainen ei ole muuta kuin yksi ruumiinosa.
Kaikenkokoiset tisulit ovat rikkaus, ei mulla muuta.
.mies
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaikki miehet ovat haukkuneet lautanaiset oksettaviksi. Mutta onneksi minulla on isot rinnat (Huom olen myös hoikka)
Aivot vaan puuttuu...
Vierailija kirjoitti:
-A 2008 study published in The Journal of Socio-Economics found a link between financial security and men’s breast size preference. The study found financially unstable men or those going through “resource security” have a preference for larger breasts while their financially well off counterparts had a tendency to like smaller breasts. This suggests wealthy men who have plenty of resources don’t need a woman with excessive fat reserves, unlike their unwealthy counterparts who seek abundance.
Tutkimus, johon tuossa viitataan: https://www.staff.ncl.ac.uk/m.j.tovee/Swami-JScEc-2008.pdf
Tutkimuksessa ei ollut edes kyse tissien koosta, vaan naisen painoindeksistä. Ja siinäkään ei eroa taloudelliseen tilanteeseensa tyytyväisten ja tyytymättömien ryhmien välille löytynyt. Mitenköhän ihmeessa Medical Daily on tuosta vetänyt sellaiset johtopäätökset, että rikkaat miehet preferoisivat pienirintaisia? "using photographic stimuli rather than asking observers to subjectively indicate their ratings, we found that financially dissatisfied men did not find a heavier female body weight more attractive than did financially satisfied men. Both sets of participants showed a preference for female body weights of about 20–21 kg/m2"
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkää isoista minä pienistä rinnoista. Silikonit on varmaan pahimmat. Ainakin sellaset ylisuuret.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001166207.html
Tuossa "hyvä" esimerkki. Naurettavan näköiset pallot, mutta toki joku noistakin tykkää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkää isoista minä pienistä rinnoista. Silikonit on varmaan pahimmat. Ainakin sellaset ylisuuret.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001166207.html
Tuossa "hyvä" esimerkki. Naurettavan näköiset pallot, mutta toki joku noistakin tykkää...
No niin on, ei saisi minulta pienintäkään kiinnostusta heräämään noihin palloihin.
Joillakin naisilla on erikoinen näkemys miltä rintojen kuuluu näyttää, luonnottomilta rantapalloilta.
-M
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaikki miehet ovat haukkuneet lautanaiset oksettaviksi. Mutta onneksi minulla on isot rinnat (Huom olen myös hoikka)
Tosi-TV on nostanut näkyvästi esille ihmisrodun, jonka älyllinen taso on kultakalan luokkaa.
Eli tämä ei välttämättä ole provona kirjoitettu, vaan yksi edellä mainittu yksilö on vain osunut palstalle.
Koska tälle lajille on tyypillistä äärimmäinen itsekeskeisyys, on luonollista että jotain sen tyrkyllä esilletuotua kehumalla saa takuuvarmasti seksiä.
Mihinkään suhteisiin miehet tuskin rupeavat, koska itsekeskeiset idiootit ovat pidemmäpäälle äärimmäisen rasittavia yksilöitä.
Eli, kun seksin uutuuden viehätys ko. yksilön kanssa loppuu, lempataan se takuuvarmasti pihalle.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-A 2008 study published in The Journal of Socio-Economics found a link between financial security and men’s breast size preference. The study found financially unstable men or those going through “resource security” have a preference for larger breasts while their financially well off counterparts had a tendency to like smaller breasts. This suggests wealthy men who have plenty of resources don’t need a woman with excessive fat reserves, unlike their unwealthy counterparts who seek abundance.
Tutkimus, johon tuossa viitataan: https://www.staff.ncl.ac.uk/m.j.tovee/Swami-JScEc-2008.pdf
Tutkimuksessa ei ollut edes kyse tissien koosta, vaan naisen painoindeksistä. Ja siinäkään ei eroa taloudelliseen tilanteeseensa tyytyväisten ja tyytymättömien ryhmien välille löytynyt. Mitenköhän ihmeessa Medical Daily on tuosta vetänyt sellaiset johtopäätökset, että rikkaat miehet preferoisivat pienirintaisia? "using photographic stimuli rather than asking observers to subjectively indicate their ratings, we found that financially dissatisfied men did not find a heavier female body weight more attractive than did financially satisfied men. Both sets of participants showed a preference for female body weights of about 20–21 kg/m2"
Olet muuten täysin oikeassa. Kyseinen tutkimus ei ottanut kantaa rintojen kokoon. Kuitenkin aika mielenkiintoisia juttuja sieltä selvisi: niin varakkaampien kuin vähemmän varakkaiden miesten mielitetty BMI oli oli luokkaa 20-21:
To explore whether there were differences in the peak or ‘ideal’ BMI for financially satisfied and dissatisfied men, third-order polynomials for BMI were fitted to the ratings made by all participants for each descriptor, allowing peak BMI to be calculated for each participant. The peak BMI for the financially satisfied participants was 20.47 (S.D. = 0.67) and for the dissatisfied participants was 20.69 (S.D. = 0.68). There were no overall significant differences between attractiveness ratings made by participants in the two groups
Aika kauheaa, eikö?
Silikonit on noin sata kertaa suurempi haitta kuin pienet rinnat.
Miksi isoja rintoja ihaileva ja haluava mies on idiootti? Mammapalstalaisetoleen, joka on lyhyt. Mitä eroa tissien koolla ja pituudella? Kummatkin esteettisiä asioita kumppanissa.
Kyllä minäkin jumaloin tissejä silloin murros- ja teini-ikäisenä miehenalkuna. Sitten kun oli päässyt tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen hieman enemmän, ymmärsin kuinka tissit eivät todellakaan määrittele naista. Jos puhutaan pelkästään katsetta kääntävistä naisen ulkoisista tekijöistä, ylivoimaisesti puoleensavetävintä naisessa on pylly.
Sanonpa myös sen, että olen enemmistössä kun sanon miesten haluavan ennemmin pikkuriikkisesti ylipainoisen kuin alipainoisen naisen. Enkä tarkoita lihavuuden olevan ok, vaan tarkoitan sitä että on hyvä olla paikkoja mistä ottaa kiinni, eikä luita mitä musertaa.
hyvä pylly korvaa tissit
Pahin ois lihava tissitön ja perseetön
Tai perseetön ja isot rinnat mut muute semmone puupökkelö
Ja Jokku naiset on erittäin seksikkäitä hoikkina pienine rintoinee ja pyllyinee
Toisaalta niin myös rehevä nainen on seksikäs rintoineen ja pyllyineen ja pieni masu ei haittaa;) ollaa me miehet vaikeita ku makuja o monia
Mä murehdin teininä jonkun verran pieniä tissejäni. En paljoa, mutta sen verran, että mielessä se asia kuitenkin toisinaan oli.
No, mulla oli onneksi ihan mahtavia poikakavereita. Siis tarkoitan miespuolisia kavereita. Ne sanoi aina, että niillä tisseillä ei ole mitään merkitystä. Eräänkin pojan kanssa intettiin pitkään, kun jankkasin, että myönnä pois, että isot pitää olla, mutta just sinä kertana se sai mut uskomaan, että ei ne rinnat ole kaikki kaikessa. Ne kaverit oli aina ihan huippuja tsemppaajia ja varmasti isolta osaltaan heidän ansiosta oon hyväksynyt mun pikkutisut ja mitkään silarit ei ole koskaan edes käynyt mielessä.