Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnekoukku kamalaan mieheen repii kuoliaaksi

Vierailija
25.04.2016 |

En vain pääse irti. Järki tietää, mitä sydän ei suostu näkemään. Tämä on kauheaa.

Mies on todella julma ja ilkeä. Mutta ongelma juuri nyt minulle olen minä. Miksi en pääse eroon? Tuntuu että kuolen jos en saa enää tunteä häntä. Ja kuolen, jos annan hänen lytätä minut hengettömäksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset kyllä irti sitten kun kärsimys voittaa rakkauden tai halun tai mitä se nyt onkin. 

Itsekin olin tuollaisessa tilanteessa kerran, kunnes kerran omalla tavallaan viisas ystäväni tokaisi kun taas kitisin sitä että en pääse irti ja kärsin: "Niin, onko sinut siis vangittu kellariin tai laitettu seinään kahleisiin? Nimittäin jos ei ole, niin se on sinun valintasi olla siinä suhteessa vielä. Et ole siis kärsinyt vielä tarpeeksi, joten et halua vielä ihan oikeasti siitä eroon. Sitten kun haluat oikeasti, lähdet, koska mikään ei estä." Totesin, että näin juuri asia oli: rakastin ja toivoin vielä ihan liikaa, että olisin halunnut luovuttaa, vaikka kärsinkin miehen tempuista (väkivaltaisuus, pettäminen, loukkaukset).

Vierailija
2/3 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi jännämiehen uhri. Mene terapiaan ja terapian jälkeen ota betauros jonka kanssa perustat perheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti tienaa tarpeeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi