Tinderdeitti oli ruma
Eli viestittelin Tinderissä erään nuoren naisen kanssa ja kuvat oli otettu vähän oudosti ja tämä naikkonen näytti livenä täysin erilaiselta. En siinä sitten viitsinyt livenä sanoa mitään, mutta jätin nyt vastaamatta viesteihin. Kuitenkin oli tarkoituksella yrittänyt näyttää kuvissa erilaiselta. En meinannut edes tunnistaa. Mietteitä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ovat...
Ootko homo?
Mistäpä sitä itse tietää näyttääkö samalta kuin kuvissa, jos niissä kuvissa näyttää samalta kuin peilissä. Siinä mielessä olisi hyvä jos sanoisit suoraan etkä vaan feidaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä sitä itse tietää näyttääkö samalta kuin kuvissa, jos niissä kuvissa näyttää samalta kuin peilissä. Siinä mielessä olisi hyvä jos sanoisit suoraan etkä vaan feidaisi.
Kaikki kuvat oli otettu kaikki ylhäältä tai sivusta. En ole nyt yli viikkoon vastaillut viesteihin, niin taitaa olla jo ilmeinen feidi -ap
Näinhän se menee.Harva laittaa ihan aidon, retusoimattoman kuvan.Joku voi olla kuvissa hyvin kaunis mutta ilmeet tai vaikka ääni on sitten ihan eri asia.
Kävi tässä taannoin niin että juuri deitin ääni oli niin karmivan ruma että meinasin tehdä katoamiset saman tien.
Deittailun kultainen sääntö :Ei kannata koskaan asettaa liikaa odotuksia ihmiseen jota ei ole tavannut livenä vaikka olisi kuvassa kuinka hehkeä!
Jep. Mä olen aina saanut kuulla treffeillä, että näytän paremmalta livenä kuin kuvissa. En ymmärrä miksei muutkin haluaisi yllättää juuri noin päin! Itselläni tulee todella huijattu ja vittuuntunut olo jos mut huijataan treffeille epätodenmukaisilla kuvilla. Yleensä totean tämän aika pian alkuun ja lähden.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee.Harva laittaa ihan aidon, retusoimattoman kuvan.Joku voi olla kuvissa hyvin kaunis mutta ilmeet tai vaikka ääni on sitten ihan eri asia.
Kävi tässä taannoin niin että juuri deitin ääni oli niin karmivan ruma että meinasin tehdä katoamiset saman tien.
Deittailun kultainen sääntö :Ei kannata koskaan asettaa liikaa odotuksia ihmiseen jota ei ole tavannut livenä vaikka olisi kuvassa kuinka hehkeä!
Itse suosin noita videopuheluita ennen livenä tapaamista. Kulee äänen ja puhetavan, näkee ilmeitä ja eleitä sen verran että voi aika rauhallisin mielin tavata.
Kaikki naiset ovat...