Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naiset yrittävät rajoittaa naisten seksuaalisuutta?

Vierailija
25.04.2016 |

Ja kyllä, myös miehet rajoittavat naisten seksuaalisuutta, mutta miksi naiset tekevät samaa? Useasti jos joku nainen esim sanoo pitävänsä jostain rajusta seksistä, esim bdsm:stä, tai esim kasvoille laukeamisesta tai ei halua vastaanottaa suuseksiä vaan haluaa sitä miehen elintä sisään ja mahd. nopeasti niin tälläisiä naisia saatetaan netin keskustelupalstoilla haukkua trolleiksi. Miksi ei voida vaan hyväksyä, että nainen voi haluta tulla otetuksi aika karskillakin tavalla ilman mitään suuseksejä yms.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/11 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mulle ok, eikä mulle kuulu muiden seksielämä.

Mutta jos joku alkaa kertoilla mulle tuollaista, niin en ole kiinnostunut, enkä halua olla kyseisen ihmisen kanssa tekemisissä enää. Kai sen joku voi ottaa jonain kontrollina, jos en jaksa kiinnostua muiden sänkypuuhista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että ne voisivat tuntea olevansa jotenkin parempia, siveämpiä, oikeampia naisia kuin muut tai jotain.

Vierailija
4/11 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi kuvittelet että naiset olisivat sukupuolensa vuoksi jotenkin parempia. Toteat sivumennen että myös miehet yrittävät rajoittaa, mutta vain naisia syyllistät siitä. Ihan kuin luulisit, että naisilla on jokin pyhä velvollisuus olla ikinä yrittämättä rajoittaa muiden tekemisiä.

Vaikka olisi seksin suhteen miten estoton, voi olla äärimmäisen ahdasmielinen muuten. Kuten aloittajasta huomaa.

Vierailija
5/11 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä henkilökohtaisen mielipiteen (minusta mansikat ovat parempia kuin mustikat) tai ilmiön kuvaileminen yleisesti (ihmisten mielestä mansikat ovat keskimäärin parempia kuin mustikat) voi olla yhdenkään naisen seksuaalisuutta rajoittavia tekoja?  

Mä ymmärrän ja hyväksyn helvetin monta asiaa, mutta ei mun ole pakko pitää yhdestäkään, eikä olla kiltisti hiljaa mielipiteeni kanssa jos multa sitä kysytään tai mun tekee mieli kertoa se. 

Vierailija
6/11 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän kyllä täysin mistä ap puhuu. Kun sanon naisena tykkääväni peppuseksistä tai fistauksesta niin alkaa kauhistelu. Nainen ei voi tykätä kummastakaan. Myöskin naisen ejakulaatio on virtsaa. Siis niiden ihmisten mielestä, jotka asiaa eivät ole koskaan kokeneet.

Mulle on ihan sama, mitä muut sängyssä tekevä. Mutta myös on mun asiani, mistä nautin.

Vierailija
7/11 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä henkilökohtaisen mielipiteen (minusta mansikat ovat parempia kuin mustikat) tai ilmiön kuvaileminen yleisesti (ihmisten mielestä mansikat ovat keskimäärin parempia kuin mustikat) voi olla yhdenkään naisen seksuaalisuutta rajoittavia tekoja?  

Mä ymmärrän ja hyväksyn helvetin monta asiaa, mutta ei mun ole pakko pitää yhdestäkään, eikä olla kiltisti hiljaa mielipiteeni kanssa jos multa sitä kysytään tai mun tekee mieli kertoa se. 

Entäs kun sanotaan, että kukaan ei tykkää mustikoista ja jos tykkää niin on trolli/sairas/miestenmiellyttäjä?

Vierailija
8/11 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta pätkääkää mitä ihmiset tekevät sängyssä, kunhan tekevät sitä vapaaehtoisesti.

Eikä kukaan ap:n tapainen oleta että naisen seksuaalisuutta on rajoitettu, jos tämä ei pidä perseseksistä tai nyrkkinainnista.

Vierailija
9/11 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta pätkääkää mitä ihmiset tekevät sängyssä, kunhan tekevät sitä vapaaehtoisesti.

Eikä kukaan ap:n tapainen oleta että naisen seksuaalisuutta on rajoitettu, jos tämä ei pidä perseseksistä tai nyrkkinainnista.

Entäs jos nainen joka ei tykkää esim nyrkkinainnista sanoo, että kukaan nainen ei tykkää ja on sairasta tykätä.

Vierailija
10/11 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
11/11 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joidenkin mielestä ainoastaan omat mielipiteet, elämä, mieltymykset jne on niitä ainoita oikeita ja ns."normaalia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi