Olen tapaillut miestä 1kk ajan ja hänellä on aktiivinen suomi24treffit profiili. Pitäisikö unohtaa koko mies?
Emme seurutele ja vakuuttelee ettei ole muita mutta huomasin nyt että hän on suomi24 palvelussa ja melko aktiivisen oloinen käytäjä. Mitä teen?
Kommentit (11)
Mä en ymmärrä näitä parisuhdekysymyksiä. Mikseivät ihmiset uskalla puhua toisilleen? Kysy siltä mieheltä käyttääkö profiiliaan vielä.
Lapsellinen mies, joka ei kunnioita sinua tarpeeksi poistaakseen profiilin. Tyhmä mies, joka luulee ettei jää kiinni. Unohda, löydät paremman.
jos hän on siellä pitkiä aikoja kerrallaan, hän kirjoittelee eri naisten kanssa. ,ehkä sopii tapaamisia, treffailee. Ota nyt asia puheeksi ja sano että joku kaveri näki hänen profiilin siellä ja kysy suoraan mitä hän tekee. Vaadi lopettamaan jompi kumpi. Jos itsepintaisesti haluaa jatkaa nettideittailua, silloin olet pelkkä lelu hänelle. Jätä se siihen, nuo netissä sarjadeittaajat ei kuulemma taida ikinä lopettaa. itse luulin löytäneeni sieltä kautta tosin hyvän miehen, mutta valitettavasti ei suostunut lopettamaan muiden kanssa tutustumista sieltä käsin, joten se oli jutun loppu sitten. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Teet toisen profiilin ja otat mieheen yhteyttä, ja katsot mitä vastaa. Etpä tuhlaa enempää aikaasi, jos sieltä tulee innostunut vastine :/.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä näitä parisuhdekysymyksiä. Mikseivät ihmiset uskalla puhua toisilleen? Kysy siltä mieheltä käyttääkö profiiliaan vielä.
Se, ettei mies ole poistanut profiilia oma-aloitteisesti kertoo hänestä. Ei ole naisen asia kysellä käyttääkö profiilia (tuskin on unohtanut poistaa, eli käyttää, turha kysymys). Tai alkaa rajoittaa miehen tekemisiä. Se profiilin poistamisen tarve pitäisi lähteä miehestä itsestään. Tuo on itseasiassa kieroa valtapeliä, jolla mies pitää huolen, että nainen keskittyy miehen tekemisiin - ei siihen saattaisiko löytäö paremman.
Profiili on olemassa, jotta hän tapaisi kaltaisiasi. Kuukauden ei-seurustelun jälkeen ei sinulla oikein ole syytä valittaa. Valita sitten, kun olette seurustelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei mies ole poistanut profiilia oma-aloitteisesti kertoo hänestä. Ei ole naisen asia kysellä käyttääkö profiilia (tuskin on unohtanut poistaa, eli käyttää, turha kysymys). Tai alkaa rajoittaa miehen tekemisiä. Se profiilin poistamisen tarve pitäisi lähteä miehestä itsestään. Tuo on itseasiassa kieroa valtapeliä, jolla mies pitää huolen, että nainen keskittyy miehen tekemisiin - ei siihen saattaisiko löytäö paremman.
Lisään vielä, että minä häipyisin miehen elämästä enkä jäisi kyselemään mitään. Joutuisin vain kuuntelemaan valheitaan ja sössötystään siitä kuinka "unohti" poistaa profiilin eikä "todellakaan" katsele muita.
Harmillinen juttu. Mies tapailee sinua kuten muitakin. Tapailetko itse muita tai olisitko valmis siihen? Jos haluat seurustelua, niin silloin on otettava asia puheeksi. Jos mies ei ole valmis, niin voit odottaa tai sitten jatkaa elämääsi ilman tätä miestä. Minä en haluaisi tapailla yli kuukautta ketään, jolla olisi muitakin kokeilussa. Kyllä siinä ajassa on jo päässyt sen verran tutustumaan, että tietää onko kipinää vai ei. Olen siis pariutuvaa tyyppiä ja en nauti vieraiden ihmisten tapailusta pitkällä juoksulla.
Kyllä pitäisi. S24 on roskaväen portaali.
Vierailija kirjoitti:
Harmillinen juttu. Mies tapailee sinua kuten muitakin. Tapailetko itse muita tai olisitko valmis siihen? Jos haluat seurustelua, niin silloin on otettava asia puheeksi. Jos mies ei ole valmis, niin voit odottaa tai sitten jatkaa elämääsi ilman tätä miestä. Minä en haluaisi tapailla yli kuukautta ketään, jolla olisi muitakin kokeilussa. Kyllä siinä ajassa on jo päässyt sen verran tutustumaan, että tietää onko kipinää vai ei. Olen siis pariutuvaa tyyppiä ja en nauti vieraiden ihmisten tapailusta pitkällä juoksulla.
Muuten samaa mieltä, mutta en jäisi odottelemaan milloin arvon herra on valmis. Kuukaudessa todellakin tietää kiinnostaako toinen seurustelumielessä. Minä en myöskään pyytelisi tai kyselisi mitään. Nöyryyttävää joutua tilanteeseen, jossa joutuu kyselemään joko olet valmis seurustelemaan kanssani vai vieläkö haluat deittailla muita. Arvostaisin itseäni enemmän. Joskus on vain viisainta vetää johtopäätökset tekojen perusteella. Mietipä miehen jahkailua jatkossa, lasten, työpaikan ja asunnon oston suhteen. Ei, ei ja ei.
Saalistajalla on takaovi raollaan.