Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin huhun, että kaverini aikovat viettää vappua yhdessä juhlien

Vierailija
24.04.2016 |

Eikä minua ole kutsuttu, sillä vuodenvaihteessa minulle ja yhdelle kaveriporukan jäsenistä tuli riitaa uudenvuodenjuhlissa. Nyt he aikovat pitää juhlat selkäni takana, eikä kukaan ole hiiskunut suunnitelmista vielä mitään, vaikka olen tekemisissä kamujeni kanssa lähes päivittäin. Ihania ihmisiä, oikea reilukerho.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eivät halua riitaa myös vappujuhlissa?

Vierailija
2/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloit riitelemään noissa uudenvoden juhlissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko ovat sitä mieltä että olet mukava selvinpäin mutta ärsyttävä ja riidanhaluinen kännissä. Kelpaat kaveriksi arjessa mutta et juhlassa.

Vierailija
4/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisinkin aloittanut sen riidan... Ap

Vierailija
5/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon riputtanut isommista juhlista noi jotka juo vain rähjäviinaa.

Vierailija
6/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä, järjestä omat kemut. Kutsu vain ne ystävät, jotka ovat sinulle läheisiä. Kun kiinnittää huomiota vain omaan "raviinsa", tuollaiset pikku ongelmat menettävät täysin merkityksensä. Olet oman elämäsi kuningatar, keskity siihen.

Vierailija
7/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä riitelitte ja miten asiat päätyivät? Jostakinhan tuo kertoo, että sinua ei ole kutsutte, ja siis tämä toinen osapuoli on?

Vierailija
8/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mullakin on tuollaisia "ystäviä". Mutta onneksi on sitten sen piirin ulkopuolelta erilaisia kavereita. Juhlin niitten kanssa.

Nämä ystävät on jo VUOSIA tavanneet vain keskenään, ja joskus harvoin minut kutsutaan. Ensin se harmitti, mutta nyt vaan huvittaa lukea esim Facebookista tai kuulla jonkun lipsauttavan. Toivottavasti on kivat bileet, ei natsais lähteekään. Osa on vielä tosi rasittavia ja alkaa tilittämään heti kun on vähän juoneet. Sitä tilitystä ei jaksais.

Vierailija
9/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa avata riidan yksityiskohtia, mutta sanotaanko, että sillä oli osansa riitaan, että olin raskaana ja kaverillani taisi olla jotain hampaankolossa. Ap

Vierailija
10/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman! Kaikki vielä tiesivät kumman "syytä" koko draamailu oli, lisäksi yhteisen sovun säilyttämisen vuoksi tarjouduin useasti pyytämään anteeksi ja sopimaan mutta ei. Kyllä tuntui kurjalta, koska itse yritin sopia asiaa jne.

Vierailija
11/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko raskaana yhä? Vai saanut jo vauvan? Ehkä haluavat juhlia aikuisten kesken tai pitää kunnon känni-iloittelut. Siihen ei pieni vauva tai raskaana oleva sovi mukaan kuvioon.

Vierailija
12/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mullakin on tuollaisia "ystäviä". Mutta onneksi on sitten sen piirin ulkopuolelta erilaisia kavereita. Juhlin niitten kanssa.

Nämä ystävät on jo VUOSIA tavanneet vain keskenään, ja joskus harvoin minut kutsutaan. Ensin se harmitti, mutta nyt vaan huvittaa lukea esim Facebookista tai kuulla jonkun lipsauttavan. Toivottavasti on kivat bileet, ei natsais lähteekään. Osa on vielä tosi rasittavia ja alkaa tilittämään heti kun on vähän juoneet. Sitä tilitystä ei jaksais.

Sama. Mä en oo sun terapeutti...

Miksei bileissä tai muuten alkoholia nauttiessa voi pitää hauskaa? Varsinkin kun ne samat jutut on jo kuullut miljoonaan kertaan...

Vierailija
13/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli heti mieleen kun sanoit raskaudesta,  että todennäköisesti ajattelivat ettei vappujuomispippalot sulle ole nyt ajankohtaiset/kiinnostavat elämäntilanteesta johtuen. 

Vierailija
14/14 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raskaana enää, sillä se meni kesken. Paha mielihän tästä tuli, vaikka olen yrittänyt olla positiivisella mielellä ja keskittyä omaan elämääni. Onneksi on muitakin ystäviä ja mukava perhepiiri. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan