Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ENSIKOT KESKIVIIKKONA+++

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas täällä... =D

Kylläpä on leijuva olo koko ajan ja typerä hymy naamalla. Aamulla kun kävin kaupassa, meinas matkalla tulla itku kun ajattelin asiaa. Mitenkähän miehuksen keskittyminen töissä...? ;o)

Hyvälle ystävälleni jo kerroin uutisen, mutta muuten aiomme odotella vielä hiukan. Oli kyllä tosi vaikeaa, kun yksi toinen ystäväni käväisi äsken kahvilla. Mieli teki kertoa, mutta maltoin mieleni.

jepen: mä söin melkein yhteen putkeen noin 11 vuotta pillereitä ja lopetin ne lokakuussa 2005, muutkin ehkäisyt jätettiin joulukuun alussa -05 kesken kiertoa eli toisesta kokonaisesta " yrityskierrosta" sitten tärppäsi.

Dio: en tiedä onko hulluutta antaa laittaa nimeni plussanneisiin, mutta niinhän se tilanne on nyt. Jos tiputaan, niin tiputaan ja otetaan sitten pois nimi listalta. En kuitenkaan halua sitä nyt miettiä, joten laita vaan mun kohdalle la 27.10.2006 - kuullostaapa ihanalta!

Aurora: milläs testaat ovista? Mulla ainakin advancet kotitestit.comista antoi suhta vahvoja viivoja useana päivänä, muttei sitä vahvinta lainkaan. Apteekin clearbluella sain sitten ihan yhtävahvat ellei vahvemmatkin viivat. Ja ainakin mulla ovis oli myöhemmin kuin kuvittelin, eli tikuta vaan ahkerasti - älä luovuta! :o)

Voi Jessica, kyllä kuullostaa tutuilta nuo " oireet" , samoja aika pieniä juttuja vain itsessäni olen havainnut. Nyt vaan jo airoja etsimään, että ehdit lauttaan mukaan *heittää köyden ja kiskoo* bdbdbd

Leppis: oletkos ihan varma, ettei voisi olla piinailuun syytä sielläkin?

Onnitteluista hämmentyneenä kiittelee edelleen Amy ja vetäytyy lueskelemaan Odotus -lehteä, joka tarttui mukaan kaupasta ;o)

Vierailija
22/25 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..., Että Amyllä on pöllämystynyt olo raskauden suhteen. Itsekkin varmasti olisin/olen sitten ihmeissäni kun testi näyttääkin +. Ihania asioita!! Minäkin hyppäisin mielelläni odottajien puolelle!

Nyt taas töiden pariin!

- JP -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni aivan kylmät väreet kun luin tuon sun viestis Amy, SYDÄMELLISET ONNITTELU +:sta!!!!!! :)

Voi ku mäkin saisin pian tehdä testin mikä näyttäisi +:aa.. Tällä hetkellä menossa kp 3, joten ei vielä PIITTTKKÄÄÄNN aikaan tarvitse testiä tehdä.. Snif.. :( Saa nyt nähdä minkälaiset kierrot tulee jatkossa.. Itse olen alkanut miettiä myöskin tuota ovistikkujen käyttöä, kun lukee siitä niin paljon.. Mutta en tiedä.. Ei tässä kuitenkaan oo mitään " hengen hätää" ja olen vähän sitä meiltä että vauva on tullakseen sitten kun tulee. Kohta kuitenkin 5kk jo yritetty, eikä vieläkään ole tärpänny :( Muruni oli niin ihana, kun maanantaina ilmoitin, että täti tuli, eikä nyt sitten ollut vieläkään tärpänny.. Hän oli vähän maassa, sympatiaa tuli sieltäkin puolelta :) Kaipa murukin jo oottelee " tuloksia" pian.

L.

Vierailija
24/25 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin sitten tuon esittelylistan.

Johku ja Elina: vastaisittekos iihen viestiin laittamalla lyhyen esittelyn itsestänne, niin päivitän tiedät seuraavaan versioon! Ja jos oli muita uusia, jotka eivät vielä ole laittaneet!

Vierailija
25/25 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tulee plussa uutisia. Toivottavasti ite sais kans tommosia uutisia kerrottavaksi pian. =9