Tinder-nainen lopetti viestittelyn, kun kerroin olevani alle 195-senttinen
Että sellaista pintaliitojengiä siellä pyörii. Muuten oli tultu jo useampi viikko hyvin juttuun. Mistä löytyy kaikki naiset nykyään, jotka ovat kypsiä ja valmiita vakavaan suhteeseen eivätkä juokse peniksen perässä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lla tylsä sunnuntai, kun jaksat tehtailla näitä provoja?
Alkaa selvästi jo väsähtää.
Ap:lle ihan vinkkinä, et ole vielä yhtään lihaani/vegaaniprovoa tainnut tälle päivää tehdä. Vai olisiko siitäkin ollut, mutta se aihe ei tälläkertaa sytyttänyt muita ja ei noussut, että olisi huomannut?
Ei nyt heti tule mieleen muita aiheita joita et olisi sivunnut... Narnia, uskonto, vammaiset, kielioppi, ympärileikkaus, salassapito, verotus...
Ai sori. Oli jotenkin mennyt ohi nuo vegaani synttäribileet.
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas ei kelpaa kuin 188.1 cm pitkä mies. Yli tai ali tuon, niin se on hei hei.
Sulla on vielä aika pienet vaatimukset. Mulle kelpaa ainoastaan 185,5679875056212788 cm pitkä mies.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon himpun verran yli 170cm. Painan karvan alle 70kg, tienaan n. 2200€/kk ennen veroja, ei autoa. Koskaan ei oo ollu naisista pulaa, jopa päinvastoin tekis mieli olla hetki ilman. En oo komee, en rumakaan.
Ihme aloituksia täällä kyl, jos ei oo provoja niin joidenkin äijien pitäis ns. ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhdistäytyä. Narisemalla ei kukaan ole naista saanut.
Jotkut meistä haluavat kumppaniksi muutakin kuin sen puolen kaupungin koeajaman wt-pubiruusun.
Mä oon himpun verran yli 170cm. Painan karvan alle 70kg, tienaan n. 2200€/kk ennen veroja, ei autoa. Koskaan ei oo ollu naisista pulaa, jopa päinvastoin tekis mieli olla hetki ilman. En oo komee, en rumakaan.
Ihme aloituksia täällä kyl, jos ei oo provoja niin joidenkin äijien pitäis ns. ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhdistäytyä. Narisemalla ei kukaan ole naista saanut.