Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivatko lesbot seurustella periaatteessa kenen vaan lesbon kanssa vai onko ryhmän sisällä alakulttuureja jotka hylkivät toisiaan

Vierailija
24.04.2016 |

.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh...

Vierailija
2/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että lesboille käy ihan kaikki muut paitsi miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista olen kuullut että muodin vuoksi kokeilijoita ei arvosteta korkealle mutta en tiedä onko tuo yleinen ajatus.

Vierailija
4/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan tule mitään sellaisia alakulttuureja mieleen.

Vierailija
5/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivatko heterot seurustella periaatteessa kenen vaan heteron kanssa vai onko ryhmän sisällä alakulttuureja jotka hylkivät toisiaan?

Vierailija
6/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lesboryhmä, jonka sisällä alakulttuureja" hahhahaa. 

Vierailija
7/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö heteroille kuka tahansa vastakkaisen sukupuolen edustaja kumppaniksi? Yhtä fiksu kysymys kuin ap:n.

Vierailija
8/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaatko esim femmejä ja butcheja? Kaikki femmet eivät tykkää butcheista ja kaikki butchit eivät tykkää femmeistä.

Voiko ap heterot seurustella kenen tahansa vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa? Onko heillä mitään kriteereitä kuka kelpaa ja kuka ei?

Vierailija
9/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että lesboille käy ihan kaikki muut paitsi miehet.

Ei käy, ihan samalla tavalla meillä on kriteereitä kenen kanssa seurustellaan ja kenen ei siinä missä heteroillakin. Käykö sinulle ihan kaikki miehet seurustelukumppaneiksi?

T: lesbo

Vierailija
10/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö heteroille kuka tahansa vastakkaisen sukupuolen edustaja kumppaniksi? Yhtä fiksu kysymys kuin ap:n.

Siinähän se pointti tuli, kyse on vastakkaisesta sukupuolesta. Heterohan ei voi esim. saada omaa kaksoisolentoaan sänkyynsä.

Vierailija
11/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista olen kuullut että muodin vuoksi kokeilijoita ei arvosteta korkealle mutta en tiedä onko tuo yleinen ajatus.

No tuskin kukaan - oli homo tai hetero - haluaa olla jonkun toisen ihmisen muotikokeilu.

Vierailija
12/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se pointti tuli, kyse on vastakkaisesta sukupuolesta. Heterohan ei voi esim. saada omaa kaksoisolentoaan sänkyynsä.

Ei voi lesbo tai homokaan, ellei ota omaa identtistä kaksostaan, ja se olisi insestiä.

Vierailija
13/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lesboko voi? No joo, teoriassa oman kaksossisarensa, mutta eiköhän tää vaihtoehto ole aika kaukaa haettu.

Vierailija
14/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi kiinnostamaan, että onko lesboissa alakulttuureja jotka hylkivät toisiaan, esim wtlesbot/akateemisetlesbot tai persulesbot/vihervassarilesbot? Hevislesbot/räppilesbot? Jos unohdetaan toi seurusteluaspekti.

Vierailija
15/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi kiinnostamaan, että onko heteroissa alakulttuureja jotka hylkivät toisiaan, esim wtheterot/akateemisetheterot tai persuheterot/vihervassariheterot? Heviheterot/räppiheterot? Jos unohdetaan toi seurusteluaspekti.

Vierailija
16/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei ap tarkoittanut sitä miltä se kuulosti vaan just sitä, että onko jotain hierarkioita tai siis just näitä, ettei tyyliin kaks butchia voi missään nimessä kiinnostua toisistaan.

Vierailija
17/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivatko heterot seurustella periaatteessa kenen vaan heteron kanssa vai onko ryhmän sisällä alakulttuureja jotka hylkivät toisiaan?

Heteroita on ainakin niin paljon, että on toimivat parisuhdemarkkinat, lesboja taas korkeintaan jossain isossa kaupungissa jos sielläkään... että eikö ole ihan aiheellista kysyä onko lesboilla varaa valkata.

Vierailija
18/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkoi kiinnostamaan, että onko lesboissa alakulttuureja jotka hylkivät toisiaan, esim wtlesbot/akateemisetlesbot tai persulesbot/vihervassarilesbot? Hevislesbot/räppilesbot? Jos unohdetaan toi seurusteluaspekti.

Tunnen yhden akateemisen queer-feministi-lesbon, joka kaiket päivät angstailee omassa tiedostavuudessaan ja hylkii lähes kaikkia maailman ihmisryhmiä, myös muita lesboja. 

Vierailija
19/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin kukaan - oli homo tai hetero - haluaa olla jonkun toisen ihmisen muotikokeilu.

Parikymppisenä kuljin aikanaan aika paljon ulkona erään lesbokaverin kanssa, joka oli paitsi kovin tuntemani pelimies niin tavallaan erikoistunut näihin kokeilijoihin. Joka teinijuottolasta tarttui aina kotiin mukaan joku hädintuskin täysikäinen pissis viikon tai parin viihteeksi, joita myöhemmin näki sitten jonkun kundin kainalossa. 

Vierailija
20/21 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkoi kiinnostamaan, että onko heteroissa alakulttuureja jotka hylkivät toisiaan, esim wtheterot/akateemisetheterot tai persuheterot/vihervassariheterot? Heviheterot/räppiheterot? Jos unohdetaan toi seurusteluaspekti.

Se, että onko ihminen wt tai akateeminen, persu tai viheriö, hevari tai räppäri ei ole sidottuna ihmisen seksuaalisuuteen. Ja periaatteessa itse ns. "hevarilesbona" karttaisin "räppärilesboa", koska tuskin kumpikaan miellyttäisi toisiaan kovin paljoa, mutta silti aina puolustaisin tätä räppilesboa jos hän joutuisi esimerkiksi ahdistelluksi seksuaalisuutensa takia.

Muutaman kerran olen todistanut tilannetta, jossa ensin butchit ja femmet ovat napit vastakkain kunnes paikalle saapuu joku homofobinen ihminen ja ne butchit je femmet lyöttäytyy yhteen tätä homofobista ihmistä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän