Ihastukseni lähetti minulle kuvan paskaisesta persereiästään
Hyi vittu! Ja oli hieronut anukseensa vieläpä puupellettejä. Siis miten helvetissä miehet sais vakuutettua siitä ettei meitä naisia kiihota tuollainen?! Ainakin onnistui jätkä pelaamaan korttinsa paskasti jo ihan alkuvaiheessa.
Kommentit (13)
Onko matu? Arabithan ei käytä paperia pyyhkimiseen.
Minusta olisi ainakin kiva saada kuva ihastukseni pyllystä. Mutta jos se on paskainen, niin ihmettelisin miksei ole käynyt suihkussa ensin. -homo
En kyllä tajua minkälainen ihminen tuollaisen kuvan lähettäisi xD
Miksi kukaan hieroo anukseensa puupellettejä? Vai esittikö olevansa söpö ruusunnuppuinen kissan anus?
Lähettäisin ehkä kuvan omasta paskaisesta anuksestani johon hieroisin riisinjyviä tai mysliä. Siinäpä miehelle mysteeri mietittäväksi.
Sanotaanko nyt että jos tämä tarina on totta niin kaverilla on kuitenkin melko räväkkä huumorintaju ja ehkä testää sinua?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua minkälainen ihminen tuollaisen kuvan lähettäisi xD
Samaa mietin. Oon jo niin vanha, ettei noi ihastukset sun muut paljon kiinnosta, mutta en varmaan enää osais seurustella nykytyyliin. Itse en ole eläissäni saanut tuollaisia kuvia miltään ihastukselta. Ja tuntuu, etten olisi pystynyt edes ihastumaan tuollaiseen tyyppiin, joka, anteeks nyt vaan, vaikuttaa minusta vajaamieliseltä ja hyvin vastenmieliseltä.
Näitä vastaavia täällä tulee esille joka päivä, ihankuin tää olis joku rajatapausten temmellyskenttä. Kumma, kun täällä sitten kirjoittelee vastaavasti ihan täyspäisiä fiksuja ihmisiä. Mode vois poistaa noita ällötyksiä yhtä ahkerasti kuin poistaa kaikki maahanmuuttojutut, joissa nyt hyvin usein on järkeäkin.
Mitä hittoa? Puupellettejä perseessä? Ei kuulosta joo hirveän eroottiselta. Kysyitkö, miksi hän lähetti tuollaisen kuvan?
"Välillä tulee tunne, etten osaa enää tapailla miehiä"
🇺🇦🇮🇱
Tarkoitit kai entinen ihastuksesi?
Teekkari?