Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttä kun veljeni ja vaimonsa menivät kipeän lapsen kanssa vanhempiemme luokse!

Vierailija
24.04.2016 |

Olivat kuulemma sopineet vierailusta jo aikaisemmin viikolla ja veljen vaimo sit oli eilen soittanut että yhdellä lapsella oli vähän kuumetta, että saavatko silti tulla käymään jos lapsen vointi sallii.
Äitini tietty haluu joskkus veljeänikin nähdä joten sanoi että tietysti voivat tulla, mutta en minä nyt sinne voinut tänään mennä kun en halua että mun lapsi saa jonkun tartunnan.
Harmittaa tosipaljon kun lapseni viihtyy niin hyvin mummun luona ja olis tänänkin halunnut sinne leikkimään.
Ärsyttävän itsekästä toimintaa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella itsekästä, siis sun puolelta.

Vierailija
2/11 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Onks reilua kyläillä kuumeisen lapsen kanssa ja levittää ties mitä tauteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Onks reilua kyläillä kuumeisen lapsen kanssa ja levittää ties mitä tauteja?

Kyllä on, jos on ensin kysynyt kyläpaikan emännän/isännän luvan  asiaan. Aivan kuten veljesi vaimo oli tehnyt ja äitisi sanonut, että vierailu sopii.

Vierailija
4/11 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän tauteja se kuume levittää?

Vierailija
5/11 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä mikä pöpö sen kuumeen on aiheuttanut 😈

Oletko sinäkin näitä kuume ei tartu idiootteja 😨

Vierailija
6/11 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä mikä pöpö sen kuumeen on aiheuttanut 😈

Oletko sinäkin näitä kuume ei tartu idiootteja 😨

Ainoa idiootti tässä ketjussa olet sinä.

Vierailija
7/11 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kanssa kun mun sisko pyytää monisairasta vanhaa äitiämme hoitamaan flunssaisia ja joskus jopa vatsatautisia lapsiaan. Äiti saa usein ainakin noi flunssat ja toipuminenhan sitten kestää, viimeksi sai myös vatsataudin kun oli siskon luona siivoamassa heidän sairastettuaan. Mutta on niin kiltti ettei kieltäydy.

Vierailija
8/11 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistäsi saa sellaisen käsityksen, että veljesi perhe ei vieraile mummolassa kovin usein, kun taas sinun lapsesi on siellä leikkimässä tämän tästä. Joten onko tuo nyt niin kamalaa, että sinun lapsesi ei just tänään sinne päässytkään?

Vierailija
9/11 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestistäsi saa sellaisen käsityksen, että veljesi perhe ei vieraile mummolassa kovin usein, kun taas sinun lapsesi on sdiellä leikkimässä tämän tästä. Joten onko tuo nyt niin kamalaa, että sinun lapsesi ei just tänään sinne päässytkään?

Vaikka käviskin harvoin niin ei tarkoita että olisi ookoo tulla kipeän lapsen kanssa niin että mä ja mun lapsi joka on äidillemme läheisempi ei voida mennä!

Vierailija
10/11 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Kävimme sit keskiviikkona vanhempiemme luona. Sunnuntaina t sitten äidille nousi kuume ja nyt lapseni on kuumeessa. Tosi hemmetin kivaa ja suuret kiitokset veljen lapsen tuomasta taudista kun eivät tajunneet pysyä kotona.

Vierailija
11/11 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme