Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lemmikkikanit olla vaarallisia minulle ?

Vierailija
24.04.2016 |

Olen siis miettinyt kanin ottoa mutta olen kissoille niin allerginen että en saa kissan ollessa samassa tilassa kunnolla happea. Voiko tämä kissa allergia vaikuttaa kanin ottamiseen ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
2/4 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan on mahdollista, ja kanin hilse on käsittääkseni melko allergisoivaa. Suosittelisin, että kävisit tutustumassa kaneihin vaikkapa kasvattajan luona. Älä ainakaan ota kania ennen kuin olet varma, että sen kykenet myös pitämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaniallergia ei sitten myöskään kehity hetkessä vaan vasta altistuksen jälkeen. Eli yhdellä vierailulla kasvattajan luokse et saa allergiaa selville.

Vierailija
4/4 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on astma ja olen allerginen kissoille ja koirille. Muutama tunti tilassa, jossa on kissa tai koira, niin hengitystiet tukossa, ja jos ei olisi avaavaa lääkettä mukana olisi hengenlähtö lähellä. ja silmät punaiset ja kutiaa vietävästi.

Mutts pupusts ei minulle tule oireita. Meillä tällähetkellä 2 kääpiöluppaa lemmikkinä ja mitään oireita en saa. Toki jokainen yksilö, mutta jos mahdollista niin käy vaikka jonkun kaverin luona tms kokeilemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan