Näin tunnistat aatelisen
Kommentit (19)
Täysin totta. Luen kirjoja. Aatelisen voi tunnistaa myös siitä, että hän av-palstailee. Aatelisilla saattaa myös olla kaapissaan paljon Lidlistä ostettuja vaatteita.
Jaa olen siis aatelinen :)
Aina oppii jotain uutta. Varsinkin täällä av:lla.
Perintökoruja, kaulaketju, suvun sormuksia, ehkä jopa tiara. Käyttää niitä illallisilla.
Vierailija kirjoitti:
Perintökoruja, kaulaketju, suvun sormuksia, ehkä jopa tiara. Käyttää niitä illallisilla.
Tiara päässä illallisilla? Buahahhaa!
Pitäskö ostaa joku glitter-tiara, ja alkaa sitä käyttämään arjessa.
Mut tunnistaa aateliseksi siitä, että yksikään vaatteeni ei maksa 20 euroa enempää, ovat ostetut h&m:ltä, eikä ole koruja.
Pitäisikö kiltin ihmisen tehdä oman elämänsä valinnat niin, että Aatelinen Vain hyötyisi.
Käy ratsastamassa. On myös muutama koira.
Monokkeli, vahatut viikset, kävelykeppi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö kiltin ihmisen tehdä oman elämänsä valinnat niin, että Aatelinen Vain hyötyisi.
Up
Menneen talven lumia tuo aatelius.
Mutta luokkatunne katoaa hitaammin kuin asema joten kuvittelevat itse ehkä vielä jotain - köyhinäkin...
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö ostaa joku glitter-tiara, ja alkaa sitä käyttämään arjessa.
Prismaan ei ainakaan voi mennä ellei tökkäise tiaraa päähän toppatakin jatkoksi :D.
Perintökoruja, -tauluja ja -kirjoja. Yleensä myös jokin taiteellinen lahjakkuus kulkee suvussa tai sitä ainakin kannustetaan harrastamaan. Sivistynyt, hillitty ja kauniit tavat.
Minä tiedän yhden aatelisen joka on aivan perseaukinen ja varmaan paraikaa on ryyppäämässä itseään hengiltä lähiöyksiössään.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän yhden aatelisen joka on aivan perseaukinen ja varmaan paraikaa on ryyppäämässä itseään hengiltä lähiöyksiössään.
Suvun musta lammas kuuluu kuvioon.
Olet erehtynyt. Kirjoja lukevat muutkin kuin aateliset.