Naisille ei riitä, että mies on mukava ja normaali
Se on oletusvaatimus, olen palstalta lukenut useaan otteeseen. Kuitenkin päivittäin täältä voi lukea ihan järkyttäviä juttuja miesten kepposista. Tuntuu melkein, että suurin osa av:n naisten miehistä ei ole normaalia nähnytkään.
Miten selitätte tämän vääristymän vaatimustenne ja todellisten miesvalintojenne välillä?
Kommentit (32)
Minä ihastuin ja enemmänkin yhteen naiseen . Olisi tarjota hyvä elintaso, vaikka nyt sanonkin. On se miehelle ainakin tärkeää, että pystyy itse elättämään itsensä ja hoivaamaan naistakin. Ja varmaan naisellekin.
No kuitenkin. Tämä nainen olisi miellyttänyt minua kaikella tavalla. Luonne, ulkonäkö jne.
Ei todellakaan mikään missi ole mutta ihan passeli minun mielestäni. Iloinen ja vähän "hassu".
Mutta yksi huono puoli löytyi ja se onkin tosi huono.
Hän on naimisissa. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän näitten jankkaajien elämässä pitäis tapahtua että ne lopettaa tän jankkaamisen? Menkää vaikka lenkille. Tehkää hyvää ruokaa. Aloittakaa joku uusi harrastus. Ehkä sieltä löytyy nainen jos sitä niin kovasti kaipaatte eikä elämä ole kivaa ilman naista.
19-vuotiaan Miss Suomi -finalistin pitäisi tulla hakemaan kotoa ja palvoa maata jalkojen alla, koska arvon lassukka on sen ansainnut.
Eli naisten arvojärjestyksessä missit on ykkösiä?
Kuka niin väittää? Sinä ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä tätä palstaa lukiessa havainnut, että oon pirun onnekas nainen, kun mulla on älykäs, rakastava, oma-aloitteinen ja huomaavainen mies. Ei tartte palstalla itkeä, kun tullu valittua vätys.
Palstan perusteella kuvittelet että kaikilla suomen muilla naisilla on huono mies? :D
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin ja enemmänkin yhteen naiseen . Olisi tarjota hyvä elintaso, vaikka nyt sanonkin. On se miehelle ainakin tärkeää, että pystyy itse elättämään itsensä ja hoivaamaan naistakin. Ja varmaan naisellekin.
No kuitenkin. Tämä nainen olisi miellyttänyt minua kaikella tavalla. Luonne, ulkonäkö jne.
Ei todellakaan mikään missi ole mutta ihan passeli minun mielestäni. Iloinen ja vähän "hassu".
Mutta yksi huono puoli löytyi ja se onkin tosi huono.
Hän on naimisissa. Se siitä.
Harmi että on naimisissa. Ehkä jostakin löytyy vapaa nainen sulle.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettet oikeasti ole kumpaakaan. Vaan pohjimmiltasi naisia vihaava lassukka. Ei kukaan muu jaksa jatkuvasti tehdä noita aloituksia.
En ole kertonut omasta persoonastani yhtään mitään. Sen voin kyllä kertoa, että en ole mukava enkä normaali. Omituista ajatuksenkulkua, jos tämän aloituksen perusteella oletetaan minun olevan sellainen ja samalla vaativan itselleni tyttöystävää, koska olen sellainen?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettet oikeasti ole kumpaakaan. Vaan pohjimmiltasi naisia vihaava lassukka. Ei kukaan muu jaksa jatkuvasti tehdä noita aloituksia.
En ole kertonut omasta persoonastani yhtään mitään. Sen voin kyllä kertoa, että en ole mukava enkä normaali. Omituista ajatuksenkulkua, jos tämän aloituksen perusteella oletetaan minun olevan sellainen ja samalla vaativan itselleni tyttöystävää, koska olen sellainen?
-ap
Sun ei oikeastaan tarvitse edes kertoa ettet ole mukava ja normaali, niin helposti se on pääteltävissä kirjoituksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on väärää tietoa. Normaali nainen haluaa normaalin miehen. Muunlaista miestä en halua.
Määrittele termi normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä tätä palstaa lukiessa havainnut, että oon pirun onnekas nainen, kun mulla on älykäs, rakastava, oma-aloitteinen ja huomaavainen mies. Ei tartte palstalla itkeä, kun tullu valittua vätys.
Palstan perusteella kuvittelet että kaikilla suomen muilla naisilla on huono mies? :D
miksi jokainen ketju on sitten rutinaa miehistä?
Miehenä haluan mukavan ja tuhman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ja oikeasti siis välität muista miehistä kuin vain itsestäsi, siksi tämä viesti? Nyt rehellisesti...
Mä vastaan usein täntyyppisiin alotuksiin mun nykyisestä parisuhteesta. Me oltiin kavereita ensin, mutta huomattiin, että meidän aatteet vaan oli samanlaisia ja kiinnostuttiin sitä kautta. Lisäksi huumori vaan klikkas.
No tietysti miesystävä on mukava ja kiltti, mutta ei mikään kynnysmatto. Ollaan semmosia nörttejä molemmat. Minä taiteellinen ja hän musikaalinen. Mutta sehän riippuu vaan siitä, millaista kantta vakka hakee.
Ei kannata hyökätä viestintuojaa vastaan. Tekee itsestään vähän yksinkertaisen oloisen... Itsellä on hyvä teoria tuohon. Iso osa parisuhteista alkaa kuitenkin seksin merkeissä, siinä kun liha menee piiloon syntyy automaattisesti joku tunnesideä monille, joten parisuhde syntyy vaikka nuo "kiltti ja kunnollinen" kriteerit eivät täyttyisikään. Näin panomiehenä täytyy sanoa, että hyvin pienessä vähemmistössä ovat ne naiset jotka ymmärtävät seksin seksinä ja parisuhteen parisuhteena. Lähes jokainen toivoo suhdetta tai ainakin tapailua seksin jälkeen.