Onko liikaa vaadittu, että saisi mieheltään seksiä edes kaksi kertaa vuodessa?
Kommentit (35)
Joo, kyllä se tuntuu olevan. Nykymiehissä on paljon vässyköitä, jotka ei halua panna.
Onko miehellä tai naisella velvoitetta antaa seksiä avioliitossa vaikka ei itse haluaisi?
Kyllä tuo on jo eron paikka. Ap, elämä on liian lyhyt tuohon pelleilyyn.
Mä rakastelin viimeksi 2007. Jos ei sitä tarvitsisi pissaamiseen ni se olisi varmaan jo tippunut pois.
-M
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastelin viimeksi 2007. Jos ei sitä tarvitsisi pissaamiseen ni se olisi varmaan jo tippunut pois.
-M
Oletko parisuhteessa? Jos olet, miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä tai naisella velvoitetta antaa seksiä avioliitossa vaikka ei itse haluaisi?
Tottakai, muuten se ei ole mikään parisuhde ja avioliitto, vaan sukulaisuussuhde, kaverisuhde tms. Se seksi erottaa parisuhteen muista ihmissuhteista. Jos rakastaa puolisoa, seksiä on, jos ei rakasta, seksiä ei ole, ja silloin pitää erota jotta molemmat löytää itselleen sopivammat puolisot.
Oletko esittänyt tuon kysymyksen miehellesi?
Vierailija kirjoitti:
-M
Oon tosissani. Seurustelen miehen kanssa, mutta ei vaan tipu. ap.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas tätä vanhaa provoilua, mutta heittäisi takaisin, että mitä järkeä on olla naimisissa ihmisen kanssa, jonka kanssa ei halua jakaa nautintoa tai jota ei koe seksuaalisesti viehättävänä? Kyllä se on vastuunkantoa parisuhteesta, että tekee töitä itsensä kanssa, jos tilanne on se, että koskaan ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M
Oon tosissani. Seurustelen miehen kanssa, mutta ei vaan tipu. ap.
Niin oon mäkin. Sille toiselle: en ole parisuhteessa, loppui tuolloin. Uutta ei ole saanut aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään velvoitetta antaa seksiä, sen enepää kuin kenelläkään on velvoitetta kärvistellä seksittömässä liitossakaan.
t. haluton nainen, joka antaa seksiä 2-3 x vk miehelleen, jota rakastaa
En ole missään liitossa, en kihloissa edes enkä avoliitossa. Mutta koen itseni ihan surkeaksi,kun mies ei halua seksiä kanssani. Muuten hyvä mies, mutta jos onkin joku aseksuaali? Ei halua puhua asiasta ollenkaan. Enkä siis vaadi mitään, mutta pettynyt olen ja paljon.
On siinä ainakin yksi kerta liikaa.
Samassa veneessä. Avioliitto ja pienet lapset, joiden takia en halua erota. Mieheltä ei saa seksiä, läheisyyttä, keskustelua, seuraa vaan ainoastaan arkiasioiden hoitamista kuten lasten päiväkotiin roudausta ja kaupassa käymistä. Ei ole vuoteen halunnut edes nukkua samassa sängyssä ja ahdistuu keskusteluyrityksistä. Yhteinen vapaa-aika kuluu niin että hän lukee kirjoja, tuijottaa netflixiä tai pelailee pleikkarilla. Ikää vajaa 40. Näivetyn.
En tiedä mitä tehdä. Viimeksi seksiä varmaan vuosi sitten ja sitäkin ennen tosi harvoin. Pienet lapset ja alle 40-v täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, muuten se ei ole mikään parisuhde ja avioliitto, vaan sukulaisuussuhde, kaverisuhde tms. Se seksi erottaa parisuhteen muista ihmissuhteista. Jos rakastaa puolisoa, seksiä on, jos ei rakasta, seksiä ei ole, ja silloin pitää erota jotta molemmat löytää itselleen sopivammat puolisot.
Öö, eli vaikean raskauden takia seksiä antamatta oleva ei rakasta puolisoaan? Tai vaikean sairauden takia ei anna seksiä, niin taas ei rakasta puolisoaan? Sinä varmaan rakastat joka yhdenyön suhdetta koska linkität ne niin, ettei toista voi olla ilman toista.
Minä tunnen monta paria, jotka ovat olleet pitkiäkin aikoja ilman seksiä, ja silti rakastavat toisiaan. Tosin tunnen tyyppejä, jotka eivät rakasta toisiaan, mutta harrastavat silti seksiä. Ovatko he friikkejä? Ei, vaan normaaleja.
Sinä varmaan raiskaisit koomassa olevan puolisosi, koska kyllähän hän koomassakin rakastaa sinua ja sinulla on oikeus saada häneltä seksiä aina kuin haluat.
Olet sairas, tajuatko sen? Ellet, niin kannattaisi pyytää hoitajilta jotain kivaa, kuten semmoista valkoista pitkähihaista paitaa... Tosin sinun tapauksessasi lobotomia olisi paras hoitokeino. Ja kastrointi/sterilointi.
Vierailija kirjoitti:
Samassa veneessä. Avioliitto ja pienet lapset, joiden takia en halua erota. Mieheltä ei saa seksiä, läheisyyttä, keskustelua, seuraa vaan ainoastaan arkiasioiden hoitamista kuten lasten päiväkotiin roudausta ja kaupassa käymistä. Ei ole vuoteen halunnut edes nukkua samassa sängyssä ja ahdistuu keskusteluyrityksistä. Yhteinen vapaa-aika kuluu niin että hän lukee kirjoja, tuijottaa netflixiä tai pelailee pleikkarilla. Ikää vajaa 40. Näivetyn.
Kuinka avuttomia ihmiset on kun ei ymmärrä hankkia dildoa tuossa tilanteessa? Oma vikasi, jos on terveet kädet, pärjäät niillä.
Seksiä olisi kyllä kiva saada. Viime kerrasta yli 2v
M28