Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin löytää kunnollisen naisen

Vierailija
23.04.2016 |

Haluisin sellaisen naisen joka on hyvä äiti lapsille, hoitaa kotia ja laittaa ruokaa. Valitettavasti naisii kiinnostaa nykyaikana enemmän cosmopolitan lehdet, saippuasarjat, baarissa juokseminen, shoppaaminen ja matkustelu :/ Mitä minä sellaisella naisella teen? En mitään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä minä sellaisella naisella teen?" älä huoli, eivät kai ne noin yksinkertaista olisi huolineetkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä viestiä seuraa "mä en oo niin kuin muut tytöt!" x100. Odottakaa vain.

Vierailija
4/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna aikakone ja muuta 1700-luvulle.

Vierailija
5/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naistahan ei millään voi kiinnostaa molemmat... On olemassa vain "kunnollisia" äitinaisia ja pinnallisia bimbonaisia. Huoh.

Vierailija
6/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nainen saisi siitä diilistä, että alkaa passaamaan teinin tasolle jäänyttä miestä? Naisia ei kiinnosta miehet, jotka eivät osaa asettua toisen asemaan ja naiset haluavat nauttia omasta elämästään.

Vierailija
7/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa piika ja adoptoi lapset, jos vaimon vain talon töihin haluat.

Vierailija
8/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos sinä sellainen kovapalkkainen isähahmo, joka elättää perheen? Muuten tuollainen pullantuoksuinen nainen ei tee sinulla mitään.

Vierailija
9/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vanhempana naisena kyllä välillä ihmettelen palstan nuorten naisten pinnallisuutta. Ulkoinen merkitsee hirveän paljon, jaksetaan pohtia ulkonäköä, pukeutumista ja parhaita shoppailupaikkoja enemmän kuin mitään vakavampaa. Ja häistä on tehty hillitön projekti jokaista yksityiskohtaa myöten. Mutta kun lukee noita miesten viestejä, näyttää sielläkin samat arvot korostuvan, naisten ulkonäkö ja kaikki muu ulkoinen. Kiva kuulla, että kaltaisiasi on, varmaan on niitä naisiakin kaikkien instassa virtuaalielämää elävien lisäksi.

Vierailija
10/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos sinä sellainen kovapalkkainen isähahmo, joka elättää perheen? Muuten tuollainen pullantuoksuinen nainen ei tee sinulla mitään.

Juuri näin. Vakka kantensa valitsee. "Vanhanajan vaimo" kaipaa vanhanajan miestä, leiväntuojaa ja turvallista, miehekästä asioidenhoitajaa.

Vierailija
11/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Teen mielelläni monenlaista, mutta odotan sitä myös mieheltä. Olen siis monipuolinen, terveet elämäntavat, käytöstavat myöskin.

Hassua, että joidenkin mielestä toiveesi kuulosti vanhanaikaiselta, en näkisi asiaa ihan noin yksinkertaisena. Asioiden itse tekeminen ei ole ollenkaan ainoa puoleni, muut puolet ehkä voisivatkin yllättää :)

Olen muuten sinkku, ei ole löytynyt miestä, jonka kanssa olisi hauskempi kuin yksin. Voipa olla, ettei kenenkään kanssa sovi yhteen tai ei koskaan tapaa ketään sopivaa. Yritetty on, nimittäin. Harmi, sillä rakastan seksiä ja siihen olisi kiva olla joku mies. Mutta ei kuka vaan tumpelo...

Vierailija
12/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammojen mielestä tärkeämpää on kuvailla palstalla viimeisintä paskapökälettään elokuvan nimellä, ihmetellä Salkkarien ja Muumien mysteereitä, keksiä miesvihaprovoja ja haukkua julkkisnaisia. Noin niin kuin aluksi. Tällaisia unelmanaisia siis suurin osa suomalaisista naisista on. Valitettavasti.

Vierailija
13/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä yksi, mutta kun olen vielä "ruma" (mielestäni en ihan ruma kuitenkaan ole, mutta silti täysin miehille kelpaamaton) introvertti niin eihän mua kukaan halua kattella vaan mieluumkin niitä shoppailevia silikonitissejä. Kun te miehet ette vaan tiedä mitä haluatte, mikään ei riitä kuitenkaan ja loppupeleissä ratkaisee vaan se tissien pinkeys ja tussun kireys ja kaunein naama. Eli plaaplaaplaa sun aloituksellesi.

Vierailija
14/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpia naisia tuntuu kiinnostavan miehen ansiotulot yms. mutta silti suhtaudutaan puheessa vihamielisesti tuohon kodinhengettären rooliin, mikä on minusta vähän ristiriitaista. Sitä kai suurin osa naisista kuitenkin haluaa tai tarkemmin sanottuna suurin osa haluaisi olla kotona ja kuitenkin elämysmatkailla lisäksi, mutta hyvin harva nainen tuskin haluaa työelämään sinänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi