Aidon blondin tuhero?
Kiihottaako blondi alapää? Se ihana elovenan värinen kultainen samettiruohikko. UUh! Kunpa saisi.
Kommentit (18)
Monilla blondeilla on kyllä tumma tuhero. Punapäät on asia erikseen.
Täysin blondit naiset ovat maailman halutuimpia.
Aivan aidolla blondilla kyllä kulmakarvatkin ovat kultaisen vaaleita.
Mutta moni blondi on kyllä kulmistaan musta.
Vierailija kirjoitti:
Täysin blondit naiset ovat maailman halutuimpia.
Näin on. Blondit karvat alapäässä on vaan niin kiihottavaa että.
Posliiniiinnnhhhhh aaaahhhhggrr. Siihen vielä tiukka perse ja pienet rinnaaatttthhhnnnnhh.
Vierailija kirjoitti:
Posliiniiinnnhhhhh aaaahhhhggrr. Siihen vielä tiukka perse ja pienet rinnaaatttthhhnnnnhh.
Eikös isot lollot ja peräreikä valkaistu + Musta Vyö Suihinotossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös isot lollot ja peräreikä valkaistu + Musta Vyö Suihinotossa?
Miltei aina tuppaa olemaan niin, kun suomivalaalla on isot lollot, on siinä isoa kaikki muukin. Pienet rinnat ja kaunis pieni/normi pyöreä peppu on ihan parasta.
Juu onhan ne kaikki karvat melkein valkoiset, mutta ei se häpykarvoitus kyllä mikään kultaisen vaalea ole. Niinkun ei muutkaan karvat.
T. Aito blondi
Vierailija kirjoitti:
Monilla blondeilla on kyllä tumma tuhero. Punapäät on asia erikseen.
Punapäät hakkaa blondit 65-0, blondi nyt ei ole minkään näköinen, taviskamaa joita on joka nurkalla ja puskassa.
Vierailija kirjoitti:
Juu onhan ne kaikki karvat melkein valkoiset, mutta ei se häpykarvoitus kyllä mikään kultaisen vaalea ole. Niinkun ei muutkaan karvat.
T. Aito blondi
Häpykarvoitus muuttuu vaaleammaksi parin päivän auringon oton jälkeen.
Aika äkkiä se vaalenee kullan vaaleaksi.
Mä olen aito blondi ja kaikki mun miehet ovat aina olleet hulluna antamaan mulle suuseksiä, siis ihan teiniseurustelusta lähtien, johtuukohan se mun blondista ja vienokarvaisesta alapäästä. Tämä ei ole koskaan tullut mun mieleen, mutta olen toki miettinyt että miks ne kaikki haluaa siellä niin kovasti häärätä.
Aidolla blondilla on vaalea tuhero, ja muuten suostuu näyttämään sitä miesten kysyessä.
:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aito blondi ja kaikki mun miehet ovat aina olleet hulluna antamaan mulle suuseksiä, siis ihan teiniseurustelusta lähtien, johtuukohan se mun blondista ja vienokarvaisesta alapäästä. Tämä ei ole koskaan tullut mun mieleen, mutta olen toki miettinyt että miks ne kaikki haluaa siellä niin kovasti häärätä.
Kylläpä kalu rupesi seisomaan kun ajattelenkin ihanaa vaaleaa tuheroasi. ;)
Olenko minä sitten epäaito blondi, kun karvani ovat tummanharmaa/harmaat tuolla alakerrassa ;__; pään väri taas on vaalea kultainen, paitsi ripset ja kulmakarvat
Vierailija kirjoitti:
Olenko minä sitten epäaito blondi, kun karvani ovat tummanharmaa/harmaat tuolla alakerrassa ;__; pään väri taas on vaalea kultainen, paitsi ripset ja kulmakarvat
Ei haittaa yhtään jos tykkäät myös ottaa perpää kyrseeseen?
Blondituheroa ei saa näyttää televisiossa. Tai ainakin vielä joskus 80-luvulla elokuvista ja TV-ohjelmista sensuroitiin pois jos siinä näkyi naisen blondi tuhero. Mustakarvaisen vain sai näyttää.