Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia fyysisiä tuntemuksia ihastuminen aiheuttaa?

Vierailija
22.04.2016 |

Kokemuksia ihastuneilta?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos housut kastuu kun istuu ihastuksen vieressä niin tajuaako se ihastuksen kohde sen?

Kiinnostaisi tietää

Ei se onneks taida niin selvästi päällepäin näkyä

Vierailija
22/34 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos housut kastuu kun istuu ihastuksen vieressä niin tajuaako se ihastuksen kohde sen?

Kiinnostaisi tietää

Ei se onneks taida niin selvästi päällepäin näkyä

Silmät laajenevat ja hengitys muuttuu kiihtyneeksi/katkonaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kostuu aina pöksyt kun pelkästään näen ihastukseni nopeasti, vaikka meillä ei ole mitään ' virallisesti' meneillään. Hän on asiakkaani ja hän on vähän flirttaillut mulle mutta nyttemmin yritämme näytellä ettei välillämme ole mitään. Koskaan emme ole toisiimme koskeneet.

Vierailija
24/34 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisiä tuntemuksia???

Vierailija
25/34 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe ihastumisen tunnetta

Vierailija
26/34 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ei tuota tiedä? Mutta kyllä ne on yksilöllisiä. Musta ei sitä päälle päin kyllä aina näe. Olen sellasta ice queen -tyyppiä, mulle on sanottu.

Ja se riippuu myös yleisestä vireystilasta. Joskus tekee mieli repiä siltä vaatteet pois, joskus vois vaan nukahtaa siihen lähelle. ❤

Yleensä ottaen hyvä olo.

Vierailija
27/34 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kostuu aina pöksyt kun pelkästään näen ihastukseni nopeasti, vaikka meillä ei ole mitään ' virallisesti' meneillään. Hän on asiakkaani ja hän on vähän flirttaillut mulle mutta nyttemmin yritämme näytellä ettei välillämme ole mitään. Koskaan emme ole toisiimme koskeneet.

Aina kun nään ihanan työkaverini edes vilaukselta menee lämmin aalto läpi kropan ja olen valmis vaikka mihin;)..Hauskaa tietää, etten ole ainoa, jolle käy näin. Tämä ihastuminen taitaa kyllä olla jo aika lievä termi. Himoitsen tätä miestä ihan hirmuisen paljon.

Vierailija
28/34 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen ihastuksen edes jossain kaukana, koko kehon läpi menee kuin kuuma ja kihelmöivä aalto. Keskittyminen herpaantuu, saatan vain katsoa ihastusta ja havahtua yhtäkkiä siihen että joku kysyy kolmatta kertaa että kuuntelenko.

Vierailija
29/34 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole nälkä. En jaksa mennä urheilemaan, mutta en liho koska ruoka ei maistu. Tekis mieli turruttaa tunteet viinillä. Yhtenä päivänä en syönyt yhtään mitään ja join illalla vain pari lasillista. Olen levoton, mutta kun ihastus on vieressä niin heti tulee rauhallisempi hyvä olo. Ikään kuin hetki pysähtyisi.

Vierailija
30/34 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samankaltaisia kuin kovassa stressissä, mutta oudon miellyttävällä tavalla. en mä osaa edes kuvata. sellainen levoton ja pakahduttava olo fyysisesti. pahinta on, ettei voi nukkua eikä syödä, se ei vaan fyysisesti onnistu. 

Vierailija
31/34 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän hypähtelee, korvissa humisee ja pikkarit on märkänä. Enkä siis samalla edes ajattele mitään seksiin liittyvää, se tunne vaan tulee.

Vierailija
32/34 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä. Rauhalliselta, onnelliselta, jännittävältä, ihanalta, kiihottavalta, lämpimältä... Kaikkea!

Meinaa pikkarit kostua, kun ajattelen miten ihastukseni silitteli mun selkää ja takapuolta...

Vierailija
33/34 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on myös kemiallinen reaktio kehossa, joten on todellakin ihan yleismaailmallisia oireita, joita se aiheuttaa. Esim. naisten testosteronitaso nousee, miehillä laskee. Miehistä tulee vässykkämäisiä, naisista kilttejä, määrätietoisempia, rohkeampia. Mutta se rohkeus voi kaatua (jonkun muun hormonin aikaansaamaan?) täydelliseen jäätymiseen kun tapaa ihastuksen kohteen (googlettakaa), koska useinhan ihastuksen näkeminen voi tehdä toimintakyvyttömäksi kuten moni joskus kunnolla ihastunut tietää. Ei uskalla edes katsoa toista, menettää normaalin itsevarmuutensa ja alkaa sähläämään. Sanat ei tule suusta jne. 

Itse sanoisin, että pahassa tapauksessa menee unet, tulee stressioireita, seksuaalinen halukkuus kasvaa uskomattomiin lukemiin ja pahimmillaan koko elämä menee kuin sumussa, mielessä vain yksi ihminen. Yleinen levottomuus ja tunne ärsyttävästä "kutinasta" jota ei voi raapia. Erityisesti, jos toista ei näe tai pysty muuten vain lähestymään.

Vierailija
34/34 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan ei mitään. Korkeintaan sydämentykytystä joissain tilanteissa.

Tämä tietysti sillä varauksella, että aina fyysisiin tuntemuksiin ei tule kiinnitettyä huomiota tai ei osaa yhdistää niitä johonkin tiettyyn asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan