Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on kuuden viikon sairausloma ja tuntuu että kuolen tylsyyteen

Vierailija
22.04.2016 |

Iso leikkaus takana, josta olen alkanut toipua huomattavasti paremmin ja odotettua nopeammin. Mitä kummaa mä keksin seuraaviksi neljäksi viikoksi, etten ala seinillä kiipeilemään?

Vointi on tietty vielä jotain muuta kuin täysin terveen vointi, enkä saa itseäni pahemmin fyysisesti rasittaa. Turhauttavaa tämä pakkolepääminen. Netflix on kahlattu läpi, kirjoja olen lukenut.. Pitäiskö tilata joku viaplayn kuukauden maksuton kokeilujakso seuraavaksi? Mitään maitopurkkia painavampaa en saa nostella, joten tältä osin aika rajoittunutta arkea pitää elää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi netistä joku itseäsi kiinnostava koulutus (kieliä, mitä vaan), ja tee sitä päivittäin. Pysyy aivot vauhdissa eikä aika mene hukkaan maatessa. Paljon sellaisia avoimen jne alta, mistä luennot sun muut voi katsella koska haluaa.

Vierailija
2/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin kahdeksan vuoden katkonainen sairausloma takana. Kyllä se siitä... ohimenevä jakso sulla toivottavasti kuitenkin. Sivistä vaikka itseäsi äläkä laiminlyö mitään mikä edistää kuntoutumistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä kerrata italian kielen perusteita. :)

Ei tullut mieleen ajan hyödyntäminen tällä tavalla. Ap

Vierailija
4/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi takana saikkua, ja vielä puoli vuotta jäljellä. Arvaa vaan hajooko mulla pää!

Vierailija
5/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kyllä kerrata italian kielen perusteita. :)

Ei tullut mieleen ajan hyödyntäminen tällä tavalla. Ap

Itse mietin just näitä kun tiukan työrupeaman jälkeen päänsärkyisenä odottelen lääkkeiden vaikutusta. Jos pidempi loma tulisi voisi kerrankin keskittyä noihin "sitku-juttuihin". SE hyvä puoli ettei kuiten jaksaisi kovin paljon päivää kohti, sitten huvittelisi ihan tyytyväisenä netflixissä jne loppuajan ;)