Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on Prince?

Vierailija
22.04.2016 |

Okei, tiedän, että joku laulaja, mutta enpä osaisi yhtäkään laulua nimetä.

t. m83

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokainen on ainakin sen Purple Rainin kuullut, tai sitten on aukko sivistyksessä.

Vierailija
2/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jokainen on ainakin sen Purple Rainin kuullut, tai sitten on aukko sivistyksessä.

Laulun nimi ei sano mitään, mutta jos se on joku tunnettu laulu, niin sitten on tietenkin hyvin mahdollista, että olen sen kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin youtubesta nyt. En ollut kuullut. Aika huono lauluääni oli, mutta kitaraa soitti kyllä taidokkaasti.

Vierailija
4/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Googleen toi otsikko mieluummin niin saattaa auttaa.

Vierailija
5/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että olet löytänyt tälle sivustolle mutta et Googleen:D

Ei oikeastaan anna hyvää kuvaa itsestään kun mainostaa tietämättömyyttään vaikka se nyt olisikin popaiheista.

Vierailija
6/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että olet löytänyt tälle sivustolle mutta et Googleen:D

Ei oikeastaan anna hyvää kuvaa itsestään kun mainostaa tietämättömyyttään vaikka se nyt olisikin popaiheista.

Jep :D

"Mä oon nevahööd jostai Princestä"

Vierailija
7/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt vaan kyse siitä että on muodikasta olla tietämättä jotain tunnettuja juttuja? Mä en oo mikään Prince-fani, tiiän siltä just ton yhen kappaleen ja sekin on mun mielestä huono (tykkään paaaaljon enemmän esim. Michael Jacksonin musiikista, vaikka se pedo olikin, mutta silti, Thriller on ihan mieletön levy), mutta silti tiedän kuka Prince oli.

Vierailija
8/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on tosi nuori, niin en minä ihmettele, ettei ole Princestä kuullut. Ei ole tehnyt viime vuosina maailmanlaajuisesti menestynyttä musiikkia ja keikkaillutkin harvakseltaa.

Kuitenkin hän esim esiintyi SuperBowlin väliaikana joskus 2000-luvun lopulla, olisko ollut 2007. Siitä yhteydestä voi joku nuorempikin muistaa. Ja keikkaili toki Suomessa 2011.

Me jotka elettiin nuoruus 80-90 luvuilla, emme ole voineet välttyä Princen musiikilta.

Itse en ollut fani.

Vierailija
9/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmona yhtä säälittävä kuin Mikhael Jackson eikä niitä laulujakaan jaksa kuunnella

Vierailija
10/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on tosi nuori, niin en minä ihmettele, ettei ole Princestä kuullut. Ei ole tehnyt viime vuosina maailmanlaajuisesti menestynyttä musiikkia ja keikkaillutkin harvakseltaa.

Kuitenkin hän esim esiintyi SuperBowlin väliaikana joskus 2000-luvun lopulla, olisko ollut 2007. Siitä yhteydestä voi joku nuorempikin muistaa. Ja keikkaili toki Suomessa 2011.

Me jotka elettiin nuoruus 80-90 luvuilla, emme ole voineet välttyä Princen musiikilta.

Itse en ollut fani.

Mikä vittu on Super Bowl

Vierailija
11/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ollut fani.

Mikä vittu on Super Bowl

Super Bowlin tiedän.

Vierailija
12/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et juuri katsonut Music Televisionia 90-luvulla. Princen 90-luvun hitit mm. Cream, Sexy MF ja Diamonds and Pearls pyörivät tiheästi ja myös 80-luvun hittejä soivat usein. Ja vuonna -99 Princen kappaletta 1999 soitettiin tiheään niin MTVllä kuin radiossa.

Vierailija
13/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiavirhe. Pitää kysyä "kuka oli Prince".

Vierailija
14/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee Princen kulta-ajan ajoittumisen: http://fivethirtyeight.com/features/princes-purple-reign-in-one-chart/

Vierailija
15/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervokääpiö.

Vierailija
16/17 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa minäkään

Vierailija