Katoitteko aikanaan Everwoodia? Tykkäsitkö?
Kommentit (16)
Katsoin ja tykkäsin. Pidän juuri tuollaisista lämminhenkisistä, pikkukaupunkiin sijoittuvista sarjoista. Gilmoren tytöt on myös tuollainen.
Tykkäsin ihan hirveän paljon! Harmi, ettei tuota sarjaa saa ostettua dvd-boxina.
Katoin kyllä, mutta oli se jotenkin vähän liian lälly mun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin ihan hirveän paljon! Harmi, ettei tuota sarjaa saa ostettua dvd-boxina.
Kyllä saa, mutta ei suomenkielisellä tekstityksellä.
Katsoin ja tykkäsin todella! Kelpaisi kernaasti uusintojen uusintojen sekaan!
Katsoin ja tykkäsin. Jotenkin jäänyt sellainen mielikuva etten pitänyt siitä mihin suuntaan sarja sitten alkoi loppua kohden mennä.
Voi että, en edes muistanut koko sarjaa! Mutta oi kyllä, katsoin! Aivan ihana sarja oli. Nyt tuli hirveä hinku että saisi taas katsella. Mistähän sitä näkisi.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ja tykkäsin. Jotenkin jäänyt sellainen mielikuva etten pitänyt siitä mihin suuntaan sarja sitten alkoi loppua kohden mennä.
Sama.
En vain tosiaan muista, miten kyseinen sarja loppui. :D
Katsoin! Ihana sarja. Ororo.tv:stä katsoin talvella uudelleen kaikki jaksot
Huippu sarja, olin ihan koukussa siihen teini-iässä. :D Voi kun sais vielä joskus nähdä sen..
Vierailija kirjoitti:
Emily Vancamp on söpö.
Nyt hänestä tulee kyllä mieleen vain Kosto-sarjan roolihahmo. :-) Harmi vain, että Kostokin loppui. Hyvä sarja kun oli sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa, mutta ei suomenkielisellä tekstityksellä.
Mistä?
Katoin iha muodon vuoksi, kun kaikki muutkin luokkalaiset yläasteella katto ja puhu siitä.
Ei se kuitenkaan sytyttänyt. Ei ole jäänyt oikeen mitää mieleen, eli aika hajuton ja mauton ohjelma musta.
Katsoin, tykkäsin. Greyn Anatomian Kepner on minulle vieläkin Everwoodin Hannah. Everwood oli hieno sarja, sitä katsoisi vielä kerran uusintanakin.