Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä päivätyötä? En kykene vuorotöihin.

Vierailija
21.04.2016 |

Lyhyesti: Terveydentilani ja sairauteni edellyttävät säännöllisiä elämäntapoja ja säännöllistä vuorokausirytmiä. Näiden avulla pystyn pitämään itseni siinä kunnossa, että pärjään arjessa. Lääkärikin on minulle teroittanut tämän moneen kertaan, että ehdottomasti säännöllinen rytmi on oltava.

Olen kuitenkin olosuhteiden pakosta tehnyt lähes pelkästään vuorotöitä koko aikuisikäni. Hetken olen pärjännyt, mutta lopulta terveydentila on aina romahtanut ja olen joutunut pitkälle sairaslomalle. "Olosuhteiden pakosta" tarkoitan, että olen siis ollut työtön, eikä muuta ole ollut tarjolla kuin vuorotöitä.

Kykenisin aivan hyvin tekemään säännöllistä päivätyötä, mutta sellaista ei ole löytynyt ahkerasta hakemisesta huolimatta. Turhauttaa olla työttömänä, kun työhaluja olisi.

Minulla on vain lukiokoulutus. Onko vinkkejä, mille alalle kannattaisi hakeutua, jotta en joutuisi vuorotyöhön? Kouluun minulla olisi motivaatiota, kun vain keksisin sopivan alan. Koulu taitaa myös olla ainoa vaihtoehto, kun työtä ei tunnu löytyvän.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla