Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on vetelys ja nyt meni hermo!!!!

Vierailija
21.04.2016 |

Yritän pitää ärsyyntyneisyyttäni kasassa, mutta se on hyvin vaikeaa. Asumme mieheni kanssa omissa asunnoissamme. Seurustelua takana yli 4 vuotta.

Mieheni oli viime yönä valvonut aamun puoli yhdeksään asti!!! Katsoen jotain ulkomaalaisia urheilupelejä netistä. _Puoli yhdeksään_

Ajattelin tänään, että käytäisiin yhdessä kävelyllä ja kuntosalilla, on niin kaunis sääkin vielä, mutta tämä sankari nukkuu edelleen!

Mies on tahallaan pitkäaikaistyötön. Minä valmistuin juuri ja teen töitä, samoin kuin opintojenikin ohella. En haluaisi erota tuosta, mutta mua suoraan sanoen vituttaa tuommoinen touhu. Aikuinen mies ja vetelys! Muutaman kerran viikossa mua pistää ärsyttämään toden teolla tämä touhu.

Olen miestäni huomattavasti nuorempi ja ärsyttää nähdä vierestä tällaista toimintaa aikuiselta mieheltä. Olisi joskus mukavaa käydä vaikka viikonloppuisin aamukävelyllä tai olla liikkeellä ihmisten aikaan yhdessä, mutta kun unirytmit ovat hänellä tällaisia, niin eipä voida.

Ja sitten jos hän sattuisikin heräämään joskus aikaisemmin, niin sitten valitetaan muutaman kerran sen päivän aikana, miten niskaa särkee ja pää on kipeä ja väsyttää kun ei ole nukkunut tarpeeksi. Raivostuttavaa! Rakastan miestäni ja hänessä on paljon muita hyviä puolia, mutta tämä piirre miehessä ei sytytä. Päinvastoin. Olen silti päättänyt kestää tätä piirrettä, koska tämä ei saisi olla syy eroon, mutta alkaa pikku hiljaa jo tehdä mieli tapailla sellaisia miehiä, joilla on kunnianhimoa, tavoitteita ja halua elää kunnolla mun kanssa. Työttömyys ei mua muuten haittaa, mutta tällainen touhu....

Anteeksi jos teksti oli sekava, oli pakko päästä purkautumaan....

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteella ei ole mielestäsi tulevaisuutta niin hanskat tiskiin ja uutta matoa koukkuun. Turhaa tuossa on jäädä aikaa tuhlaamaan jos jostain perheestä haaveilet.

Vierailija
2/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Onkohan minulla sittenkin mahikset päästä seurustelemaan? Olen myös tahallaan työtön, mutta päivärytmi minulla on kunnossa. 

Mitään ohjetta ap:lle minulla ei toki ole. Tämä on vaan tällaista ääneen ajattelua, äänettömästi, eikä edes pelkkää ajattelua, vaan myös kirjoittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki saada mieheltå rakkautta ja läheisyyttä mutta mietipä mitä tulevaisuutenne tulee yhdessä olemaan? Ihan tosissaan. Jos itse haluat saavuttaa yhtään mitään niin mies on aina kivirekenä. Mieti yhdessä asumista, tai lapsia tai mitä tahansa yhteistä projektia! Pilaat oman elämäsi. Joko mies ryhdistäytyy pysyvästi tai pistät kiertoon. Näin. Olen puhunut.

Vierailija
4/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ootte noiden vitun vätysten kanssa kun olisi kunnollisiakin tarjolla jotka tekee työnsä ja tekisi ihan jotain muuta läpi yön kanssasi jos vain kiinnostaisi. Perkele.

Vierailija
5/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit toki saada mieheltå rakkautta ja läheisyyttä mutta mietipä mitä tulevaisuutenne tulee yhdessä olemaan? Ihan tosissaan. Jos itse haluat saavuttaa yhtään mitään niin mies on aina kivirekenä. Mieti yhdessä asumista, tai lapsia tai mitä tahansa yhteistä projektia! Pilaat oman elämäsi. Joko mies ryhdistäytyy pysyvästi tai pistät kiertoon. Näin. Olen puhunut.

Komppi tälle! Meinaatko ottaa ja maksaa yksin tulevaisuudessa asuntolainanne ja hoitaa lapsenne? Eihän tuollainen toimi. Parisuhteessa ollaan tiimi.

Vierailija
6/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole minkäänlaisia intressejä ottaa koskaan asuntolainaa enkä usko, että lapsiakaan haluan koskaan. Monista syistä.

Haluaisin miehen kanssa tehdä asioita ja elää normaalisti. Matkustella ja asua yhdessä jne. Mies on kertonut, ettei tule koskaan asumaan kenenkään naisen kanssa virallisesti saman katon alla.

Mä oon ollut valmis uhrautumaan joistakin haaveista tuon rakastamani ihmisen takia, mutta hän ei tee mitään. Mä en saisi esim. Nalkuttaa hänen elämäntyylistään, hän sekoaa ja suuttuu muuten. Niinkuin joku teistä jo kirjoitti, niin toivoisinkin meidän olevan tiimi. Molemmat tekee elantonsa eteen jotain ja voidaan nauttia sit niistä yhdessä. Ja vaikkei tekisikään, niin yrittäisi edes elää normaalia elämää mun kanssa.

Mieshän ei ole päälle päin ns. Luuserilta näytä. Näyttää hyvältä kolmekymppiseltä mieheltä, on kunnossa ja pukeutuu siististi. On paljon ystäviä, joilla omia yrityksiäkin jne..Hänestä ei koskaan uskoisi, että elää näin.

Vierailija
7/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piruako iniset? Oma valinta. Jokainen vastaa omista paskoista valinnoistaan.

Vierailija
8/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas paska mies. Ei mene edes käskystä töihin tienaamaan rahaa ja siten parantamaan sun taloudellista asemaa.

Vierailija
9/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole minkäänlaisia intressejä ottaa koskaan asuntolainaa enkä usko, että lapsiakaan haluan koskaan. Monista syistä.

Haluaisin miehen kanssa tehdä asioita ja elää normaalisti. Matkustella ja asua yhdessä jne. Mies on kertonut, ettei tule koskaan asumaan kenenkään naisen kanssa virallisesti saman katon alla.

Mä oon ollut valmis uhrautumaan joistakin haaveista tuon rakastamani ihmisen takia, mutta hän ei tee mitään. Mä en saisi esim. Nalkuttaa hänen elämäntyylistään, hän sekoaa ja suuttuu muuten. Niinkuin joku teistä jo kirjoitti, niin toivoisinkin meidän olevan tiimi. Molemmat tekee elantonsa eteen jotain ja voidaan nauttia sit niistä yhdessä. Ja vaikkei tekisikään, niin yrittäisi edes elää normaalia elämää mun kanssa.

Mieshän ei ole päälle päin ns. Luuserilta näytä. Näyttää hyvältä kolmekymppiseltä mieheltä, on kunnossa ja pukeutuu siististi. On paljon ystäviä, joilla omia yrityksiäkin jne..Hänestä ei koskaan uskoisi, että elää näin.

No huh. Vaikuttaa siltä ettei sitä huvita olla tiimi nimenomaan sun kanssa. Etsi itsellesi parempi. Niin hänkin lopulta tekee ja mietipä sitten uhrauksiasi.

Vierailija
10/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa kävellä itse ja etkö osaa itse pitää huolta harrastuksistasi käymällä kuntosalilla? Inhoan veteliä ihmisiä, mutta aloituksesi saa sappeni kiehumaan. Olet varmaan niitä tyyppejä, joiden on pakko kaupassakin käydä yhdessä, koska parisuhde.

Vierailija
11/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onneksi niitä työpaikkoja kannetaan tänä päivänä oikein kotiovelle asti valittavaksi.

Miesvihaprovohan tämäkin taas oli , kuinkas muutenkaan.

Vierailija
12/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän pitää ärsyyntyneisyyttäni kasassa, mutta se on hyvin vaikeaa. Asumme mieheni kanssa omissa asunnoissamme. Seurustelua takana yli 4 vuotta.

Mieheni oli viime yönä valvonut aamun puoli yhdeksään asti!!! Katsoen jotain ulkomaalaisia urheilupelejä netistä. _Puoli yhdeksään_

Ajattelin tänään, että käytäisiin yhdessä kävelyllä ja kuntosalilla, on niin kaunis sääkin vielä, mutta tämä sankari nukkuu edelleen!

Mies on tahallaan pitkäaikaistyötön. Minä valmistuin juuri ja teen töitä, samoin kuin opintojenikin ohella. En haluaisi erota tuosta, mutta mua suoraan sanoen vituttaa tuommoinen touhu. Aikuinen mies ja vetelys! Muutaman kerran viikossa mua pistää ärsyttämään toden teolla tämä touhu.

Olen miestäni huomattavasti nuorempi ja ärsyttää nähdä vierestä tällaista toimintaa aikuiselta mieheltä. Olisi joskus mukavaa käydä vaikka viikonloppuisin aamukävelyllä tai olla liikkeellä ihmisten aikaan yhdessä, mutta kun unirytmit ovat hänellä tällaisia, niin eipä voida.

Ja sitten jos hän sattuisikin heräämään joskus aikaisemmin, niin sitten valitetaan muutaman kerran sen päivän aikana, miten niskaa särkee ja pää on kipeä ja väsyttää kun ei ole nukkunut tarpeeksi. Raivostuttavaa! Rakastan miestäni ja hänessä on paljon muita hyviä puolia, mutta tämä piirre miehessä ei sytytä. Päinvastoin. Olen silti päättänyt kestää tätä piirrettä, koska tämä ei saisi olla syy eroon, mutta alkaa pikku hiljaa jo tehdä mieli tapailla sellaisia miehiä, joilla on kunnianhimoa, tavoitteita ja halua elää kunnolla mun kanssa. Työttömyys ei mua muuten haittaa, mutta tällainen touhu....

Anteeksi jos teksti oli sekava, oli pakko päästä purkautumaan....

Kaikki helvatan luuserit teille miehiksi kelpaakin, aikuinen mies pelaa nettipelejä onko ukko vielä pikkulapsen asteella?

Vierailija
13/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se SIKA !

Vierailija
14/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ootte noiden vitun vätysten kanssa kun olisi kunnollisiakin tarjolla jotka tekee työnsä ja tekisi ihan jotain muuta läpi yön kanssasi jos vain kiinnostaisi. Perkele.

Osta paremmat vaatteet, lopeta valehteleminen ja tee satoja aloitteita. Et voi naida läpi yön, jos käyt töissä. Siisti ja rehellinen työmies saa kyllä helposti naisen.

Vierailija
15/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valvoo? Ei ole hyväksi tuollainen rytmi, paitsi jos aikoo jatkossa tehdä yötyötä. Onko masentunut?

Vierailija
16/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta paremmat vaatteet, lopeta valehteleminen ja tee satoja aloitteita. Et voi naida läpi yön, jos käyt töissä. Siisti ja rehellinen työmies saa kyllä helposti maksullisen naisen.

Vierailija
17/17 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nopeena analyysinä voisi ajatella, että miehesi pitää sinua itsestäänselvyytenä, eikä näe tilanteessanne mitään ongelmaa. Hän saattaa ajatella, että sinä pysyt siinä joka tapauksessa, perseili hän itse miten paljon tahansa. Yksi vaihtoehto tietenkin on se, että hän on masentunut, mutta ei kykene tuomaan asiaa esille. Masentunut voi olla myös tiedostamatta. 

Valitettavasti tilanne ei kuitenkaan muutu itsestään, koska harvemmin ihmiset kokee mitään "valaistumishetkeä" itsekseen ilman minkäänlaista alkusysäystä jos sittenkään. Ilman asian esille tuomista ja (tai) päätöstä siitä, pystytkö sä elämään asian kanssa vai et, olet samassa tilanteessa juuri niin pitkään kun sen itsellesi sallit.

Olen itse ollut samantyyppisessä tilanteessa, jossa katselin samanlaisen vätyksen käyttäytymistä 6 vuotta. Uskottelin itselleni koko tuon ajan, että mies muuttuu. Hankimme yhteisen asuntolainan, lemmikit ja omaisuutta koska "rakkaus". Voi luoja kuinka väärässä olinkaan ja kuinka monta vuotta kadotin elämästäni tyhjään parisuhteeseen uskotellen itselleni, että saan siitä tarvitsemani. Mies kun ei nähnyt käyttäytymisessään koskaan mitään vikaa ja poikkeuksetta käytti juurikin ilmaisua "nalkuttaminen" tilanteissa joissa halusin puhua asiasta, useimmiten kuitenkin varsin hienovaraisesti. Näin myöhemmin ajateltuna sekin oli hänelle suorastaan armon lahja minulta hänelle, nimittäin olis pitänyt aikaisemmin tajuta pistää koko mies vaihtoon sen sijaan että itse yritin pelastaa suhteemme terveyteni kustannuksella, ilman että toivottua ryhtiliikettä koskaan tapahtui. 

Toivotan sulle onnea suhteeseen ja että muutos tapahtuu suuntaan tai toiseen.