Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä kuittailee finneistäni

Vierailija
21.04.2016 |

Mä en oikeasti jaksa. Mulla oli nuorempana paha akne, jonka sain kuriin Roacuttanilla. Akne pysyi monta vuotta poissa, kunnes on nyt taas jostain syystä puhjennut uudelleen ja todella pahana. Nykyinen mies ei tunnu ymmärtävän sitä asiaa, että akne on sairaus eikä tämä pesemällä lähde mihinkään! Mies kuittailee, että näytän ihan teiniltä finnieni kanssa ja taivastelee miten tämän ikäisellä naisella voi naama näyttää näin pahalta. Eilen illalla katsoi selkääni ja taivasteli miten sekin on menossa niin pahan näköiseksi. Mulla on itseunto todella alhaalla tämän takia jo valmiiksi. En kestä miehen kommentointia yhtään ja olenkin sen sanonut. Mies vaan sanoo, että en ymmärrä huumoria. Ihotautilääkärille olen menossa ja Roa -kuuri varmaan taas tulossa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin varmaan googlata tuollaiselle miehelle lukemista, että hormonitoiminnasta johtuu, eikä siihen voi aina itse vaikuttaa. 

Itselläni on myös finnejä - ja olen 36-vuotias, arvaa vituttaako, että tämä akne ei ole häipynyt teinivuosien jälkeen, ja etten voi sitä muuttaa muulla kuin lääkityksellä. Söin itse Diane Novaa vuosia tämän vuoksi ja se auttoi aika hyvin, nyt piti siirtyä toiseen pillerimerkkiin lääkärin määräyksestä ja kyllähän tämä tuntuu itsestä epämiellyttävältä. Ja varsinkin se, kun ei silloin teininä ja nytkään ihmiset ymmärrä, että ei ole kyse siitä, mitä syön tai miten hoidan ihoani, en voi tälle mitään ellen hommaa lääkitystä. 

Vierailija
2/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP - tai huomauta hänen surkeista seksitaidoistaan.

Toivottavasti saat ihosi parempaan kuntoon hoitojen avulla ja olet itse tyytyväinen tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli hakea pillerit, mutta oli tarkoitus yrittää vauvaa tässä jossain vaiheessa. Musta kyllä alkaa tuntumaan siltä, että ehkä vauvahaaveet tuon miehen kanssa jää. ap

Vierailija
4/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli kuristaa kaikki noi "vitsi vitsi, et vaan tajuu" -idiootit.

Ex-puolisolla oli tapana kuittailla kuinka kävelin kuin ankka kun olin viimeisilläni raskaana. Sanoin sille miten paha mieli minulle tuli puheista, johon ex että huumoristahan siinä vaan oli kyse, ja että minun pitäisi kuittailla takaisin.

Paha vain että ex veti myös todella ikävästi herneen nenään minun vitseistäni. Ei paljoa tehnyt mieli antaa takaisin. Ja nyttemmin meillä onkin sitten yhteishuoltajuus ja viikko-viikko-järjestelmä.

Vierailija
5/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli hakea pillerit, mutta oli tarkoitus yrittää vauvaa tässä jossain vaiheessa. Musta kyllä alkaa tuntumaan siltä, että ehkä vauvahaaveet tuon miehen kanssa jää. ap

Suosittelen: ihan tarpeeksi ikävää että mies kuittailee, mutta saattaa tosiaan alkaa kuittailla mm. yhteisen lapsen odottamisen aiheuttamista fyysisistä muutoksista. Sanomattoman kurja olo tulee sellaisesta, voin kertoa.

Vierailija
6/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan tekisi lasta moisen miehen kanssa.

Ja juu, olen itsekin tapellut aknen kanssa viimeiset 15 vuotta mutta koskaan mies ei ole sanonut mitään negatiivista. Hän tietää, että tuo akne on tosi arka paikka minulle vaikka tavallaan olenkin jo tottunut tähän naamaan.

Vierailija
7/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätös!

Teet vielä niin, että hoidat ihon kuntoon ja sitten persikkaposkena jätät miehen kuin mallin kalliolle. Jos ei kelpaa finnisenä, ei kelpaa ilmankaan.

Vierailija
8/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksista! :) Ap

Vierailija
9/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mua alkoi vaan naurattaan tuo sun avaus. Tsemppiä!

10/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesithän, että Roaccutan -kuurin aikana ja ainakin 6 kk sen jälkeen et voi edes harkita raskautta? Roaccutan aiheuttaa sikiövaurioita.

Miehesi kuulostaa kyllä vähän lapselliselta. Jos hänelle muutama finni on noin kova juttu, mitenköhän hän suhtautuu sinuun raskaana, kun kilot tursuaa, suonikohjut pullistelee, raskausarvet repii ihon ja paikat alkaa roikkua? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on akne ja ajattelen sen olevan todella pieni osa minua, vaikka peittääkin aika laajan alueen ihostani. En aio syödä lääkkeitä tämän takia, koska vaiva on ainoastaan kosmeettinen. En hetkeäkään haluaisi seurustella ihmisen kanssa, joka nälvii minua ihoni takia. Se kertoo paljon vastapuolesta ja siitä miten hän minua katsoo. Voi ajatella toisen ihosta ja ulkonäöstä vaikka mitä, mutta ääneen kommentointi on todella moukkamaista ja junttia.

Vierailija
12/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesithän, että Roaccutan -kuurin aikana ja ainakin 6 kk sen jälkeen et voi edes harkita raskautta? Roaccutan aiheuttaa sikiövaurioita.

Miehesi kuulostaa kyllä vähän lapselliselta. Jos hänelle muutama finni on noin kova juttu, mitenköhän hän suhtautuu sinuun raskaana, kun kilot tursuaa, suonikohjut pullistelee, raskausarvet repii ihon ja paikat alkaa roikkua? 

Tottakai minä sen tiedän. Niinkuin sanoin, olen yhden kuurin aikoinaan syönyt. Vauva ei siis lähiaikoina ole ajankohtainen, jos mitään muksua edes lähdetään yrittämään. E-pillerit piti kaiketi hankkia kuurin rinnalle. Muistin sen vasta nyt,

Vierailija
13/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on akne ja ajattelen sen olevan todella pieni osa minua, vaikka peittääkin aika laajan alueen ihostani. En aio syödä lääkkeitä tämän takia, koska vaiva on ainoastaan kosmeettinen. En hetkeäkään haluaisi seurustella ihmisen kanssa, joka nälvii minua ihoni takia. Se kertoo paljon vastapuolesta ja siitä miten hän minua katsoo. Voi ajatella toisen ihosta ja ulkonäöstä vaikka mitä, mutta ääneen kommentointi on todella moukkamaista ja junttia.

Hienoa, että sinua ei häiritse. Minua häiritsee ja finnit ovat lisäksi vielä kipeitä. Todellakin olen valmis syömään kuurin tuon takia, vaikka sivuvaikutukset eivät mitään kivoja olekaan.

Vierailija
14/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma näppylänaamainen prinsessani 😀😁😂😃 😙😘😚❤💋👅👍

Vierailija
15/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahda rauhassa rakkaani mun 😃

16/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai minä sen tiedän. Niinkuin sanoin, olen yhden kuurin aikoinaan syönyt. Vauva ei siis lähiaikoina ole ajankohtainen, jos mitään muksua edes lähdetään yrittämään. E-pillerit piti kaiketi hankkia kuurin rinnalle. Muistin sen vasta nyt,

Muuten, oletko kokeillut Yasmin - tai Yasminelle -pillereitä? Ne auttavat yleensä myös akneen tosi hyvin. Tsägällä ne saattaisivat riittää sulle. Roaccutan on aika rankka lääke, olisi hienoa jos e-pillerit riittäisivät pitämään ihon kurissa. Itsellä aikanaa Yasmin auttoi ihan hurjasti, sitä ennen takana oli monta Roaccutan-kuuria, mutta aina finnit palasivat takaisin. Yasminin aloitettuani pääsin lopullisesti eroon Roaccutanista.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
17/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pinnallinen mies :(

Vierailija
18/18 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten, oletko kokeillut Yasmin - tai Yasminelle -pillereitä? Ne auttavat yleensä myös akneen tosi hyvin. Tsägällä ne saattaisivat riittää sulle. Roaccutan on aika rankka lääke, olisi hienoa jos e-pillerit riittäisivät pitämään ihon kurissa. Itsellä aikanaa Yasmin auttoi ihan hurjasti, sitä ennen takana oli monta Roaccutan-kuuria, mutta aina finnit palasivat takaisin. Yasminin aloitettuani pääsin lopullisesti eroon Roaccutanista.

Söin jompaa kumpaa muistaakseni Roan rinnalla nuorempana. Kyllähän ne varmasti auttavat akneen, mutta en muuten tykkää syödä pillereitä vaan mennä ehkäisynkin kanssa mahdollisimman vähillä ylimääräisillä hormoneilla. Akne tulee lisäksi takaisin kun pillerit lopettaa (eli siinä vaiheessa kun haluaisin raskaaksi). Ajattelin jos Roalla pääsisi taas moneksi vuodeksi aknesta eroon. Ei ole helppo lääke, mutta syön sen mieluummin kun kärsin finneistä.