Miksi en saa yhdynnässä orgasmia
Miksi en saa yhdynnässä (emätin)orgasmia. Siis eikös se ollut että vaan n. 10% naisista voi saada yhdynnässä (emätin)orgasmin, mutta aina kun lukee ja kuuntelee muiden juttuja, niin kaikki sanoo, että kyllä he saavat joka kerta tai lähes joka kerta. Mun ystäväni saa joka kerta ja kuulemma todella helposti? Sit joskus erehdyin sanomaan, en minä vaan saa, niin ystävät piti mua ihan poikkeusihmisenä. Vaikka kaikkien tilastojen mukaan juuri minunlaisia on suurin osa. Sormipelissä voin tulla vaikka 10 sekunnissa mutta en muuten.
Eli olisko jotain kikkakolmosia jakaa, kun se emätinorgasmi on niin mahtavaa ja jokainen nainen sen oikeasti saa ja haluaa (vaikka tilastot puhuu muuta)?
Kommentit (4)
Vaihda miestä kunnes onnistuu, muuta en osaa sanoa.
Yli 35 vuoden seksielämäkokemuksella olen jo aikoja sitten hyväksynyt sen, että en saa emätinorgasmia. Nykyinen kumppanini sen paremmin kuin edellinenkään ovat pitäneet sitä täysin luonnollisena asiana. Nuorempana sen sijaan tuli jopa feikattua, kun en kehdannut paljastaa "outouttani".
Mitä useampi myöntää, ettei saa yhdynnässä, sitä useampi uskaltaa myöntää sen niin ystäväpiirissään kuin miehelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda miestä kunnes onnistuu, muuta en osaa sanoa.
Miten se miestä vaihtamalla miksikään muuttuu? Ja miksi edes pitäisi väenväkisin yrittää saada emätinorgasmi? Se sama klitorishan sen orgasmin lähteenä on, useimmat naiset vain tarvitsevat suoraa kiihotusta klitoriksen kärjelle ja muutamille onnekkaille riittää se paine, mitä siihen kohdistuu emättimen kautta.
Miksi naiset haluavat mitätöidä toisten naisten orgasmeja? Ymmärrän jossain määrin, että miehet kokevat sen uhkaavaksi kun naisille ei riitäkään pelkkä "jyystäminen" ja siksi he pitävät emätinorgasmia ainoana oikeana, mutta en ymmärrä miksi jotkut naisista liittoutuvat heihin. Voisiko joku selittää minulle?
Saan vain ollessani miehen päällä ja silloin ei saa klitorikseen koskea. Koskaan en ole missään muussa asennossa saanut yhdynnässä. Sormilla kyllä tai vibralla helposti kyllä ja silloin nimenomaan klitoriksesta.