Onko nainen koskaan stalkannut sinua?
Joku random muija samasta lukiosta alkoi soitella minulle kaksi vuotta sen jälkeen, kun olin lukiosta valmistunut. En ollut koskaan jutellut hänelle mitään tai tiedostanut hänen olemassaoloaan, mutta hän vaikutti melko innostuneelta ja aloitteelliselta. Minua alkoi vähän pelottaa se homma ja lopetin yhteydenpidon. Vielä joskus monta vuotta myöhemmin hän yritti saada minua kaveriksi Facebookissa. Toivottavasti hän ei koskaan rikastu niin paljon, että voi lähettää perääni palkkamurhaajan tms.
Onko muille miehille käynyt jotain saman tyyppistä? Nykyään olen kolmekymppinen ja ujo neitsyt, mutta edelleen komea.
Kommentit (8)
Niin ja ne Friin öiset rikosdokkarit voi jättää myöskin katsomatta:)
Vierailija kirjoitti:
No oisko nyt kuitenkin kannattanut hoitaa homma sen verran kotiin ettet olisi enää neitsyt?
Mieluummin olen neitsyt, kun otan joku sekon taakakseni. Ties vaikka sillä olisi ollut partateräansa pillussa.
-ap
Tapasin naisen. Hemmetin hyvännäköinen. Mutta muutaman viikon sisään selvisi, että päässä viiraa. Todella kiva oli paneskella kyllä.... Mutta oli pakko pistää poikki. Sen jälkeen alkoi tulla sekavia viestejä ja sitten uhkausviestejä. Ja muutama viesti keskellä yötä, että oon tässä alaovella, tuu päästään sisään. Arvaa houkuttiko, mutta en vastannut mitään. Vajaassa kuukaudessa viestien tulo päättyi.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin naisen. Hemmetin hyvännäköinen. Mutta muutaman viikon sisään selvisi, että päässä viiraa. Todella kiva oli paneskella kyllä.... Mutta oli pakko pistää poikki. Sen jälkeen alkoi tulla sekavia viestejä ja sitten uhkausviestejä. Ja muutama viesti keskellä yötä, että oon tässä alaovella, tuu päästään sisään. Arvaa houkuttiko, mutta en vastannut mitään. Vajaassa kuukaudessa viestien tulo päättyi.
Ja kolmekymppinen mimmi oli, eikä mikään teini. Ei sitä koskaan tiedä. Mutta kovaa kyytiä ja ajoa oli, niin kauan kun kesti. Kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kolmekymppinen mimmi oli, eikä mikään teini. Ei sitä koskaan tiedä. Mutta kovaa kyytiä ja ajoa oli, niin kauan kun kesti. Kaikin puolin.
Ja AP:n juttu ei ollu mitään stalkkausta, ei sinne päinkään. Itse olen heti messissä, jos nainen tekee aloitteen. Olisit mennyt edes panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja AP:n juttu ei ollu mitään stalkkausta, ei sinne päinkään. Itse olen heti messissä, jos nainen tekee aloitteen. Olisit mennyt edes panemaan.
Sehän olisi voinut olla vaikka ruma. Äänestä en ainakaan tykännyt.
-ap
No oisko nyt kuitenkin kannattanut hoitaa homma sen verran kotiin ettet olisi enää neitsyt?