Ajeleeko Stubb säärensä?
Mitä arvelette: http://im.mtv.fi/image/4160050/landscape16_9/1024/576/c5dd82b58724d84c2… ?
Reidetkin näyttää aika siloisilta.
Kommentit (17)
Stubb vahaa säärensä. Suositteli vahaamista Sipilällekin.
Hän harrastaa triathlonia, mutta myöskin erikseen kilpapyöräilyä. Kilpapyöräilijät ajavat aina säärensä. Se on must, siitä ei tingitä. You tubessa on videoita, kun esim maantiepyöräilijät sheivaavat sääret. Linkissä Stubbin sääret o v a t kauniit. Kun olen seurannut ao lajia, olen 'tottunut' sheivattuihin, ruskettuneisiin, lihaksikkaisiin miesjalkoihin. Suomessa miesammattilaisten maantiepyöräily ei ole niin tunnettua yleisesti.
Totta kai sheivaa, stubbi on maantiepyöräilijä ja ne kaikki sheivaa jalkansa.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sheivaa, stubbi on maantiepyöräilijä ja ne kaikki sheivaa jalkansa.
Jottei risut tartu matkalla?
Jos tuo olisi nainen niin miehet kuolais noita sääriä :D
MIKSI maantiepyöräilijät ajelee jalkansa?
Sheivaako ne myös ylempää samalla?
Stubbilta pitäis heti kysyä mitä lotionia se käyttää kun mulla on niin kuivat sääret.
Mä en halua edes ajatella mitä karvoja se ajelee. Hrrrr.
Vierailija kirjoitti:
On helpompi laittaa laastari, kun tulee pipi. Tai sitten se on se suunnaton ilmanvastus minkä ne karvat aiheuttaa lepattaessaan, häviää siis ainakin yhden sadasosa sekunnin sadalla kilsalla.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin kerran kaveriltani, sanoi etta hankaa jotenkin vahemman (englanniksi chafe, en tieda mika olisi suomeksi mutta siis: https://en.wikipedia.org/wiki/Chafing_(skin) )
Siis mitä, eikö mies saisi siis teidän mielestänne ajella karvojaan vai mistä tässä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, eikö mies saisi siis teidän mielestänne ajella karvojaan vai mistä tässä on kyse?
Toki saa, ihmettelin vaan siloisia sääriä, ei se kuitenkaan tavallista ole.
Siis hankaa? Miten ne karvat voi hangata? Luulisi olevan ennemmin suojana.
Tuosta valokuvasta alkoi Stubbin alamäki!
Olen lähes varma, että Timo Soini ei sheivaa sääriään.