Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alilämpö

20.04.2016 |

Mikä aiheuttaa alilämpöä.minulla pomppii lämpö 33,5-36,1 välillä jo 7 kuukautta.kilpirauhas koe kunnossa.olo helvetin huono aina välillä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäinen kuumemittari. Alilämpöä ei ole olemassa, kysy keltä vain lääkäriltä.

Vierailija
2/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaat eri tekniikoilla vähän eri kohdista. Huono mittari. Miksi ylipäätään mittailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitkä ne kilpirauhasarvot tarkalleenottaen ovat? Älä usko lääkärin "ovat viitearvoissa" -kommentteihin, vaan selvitä ovatko oikeasti OK esim. täältä tai kilpirauhasinfosta. Aika suuri heittely tosiaan, mittaatko aina samalla mittarilla ja samasta paikasta?

Vierailija
4/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäinen kuumemittari. Alilämpöä ei ole olemassa, kysy keltä vain lääkäriltä.

Lääkärikin todisti sen et Mul on alilämpöä kun mitattiin siellä 33,7.Tiedän sen koska lämpö menee tosi alas kun palelen ja joudun olemaan peiton alla lämpimässä ja sitten rupeaa heittää päästä.olen monta mittaria testannut.pyydettiin mittailee ja kirjoittaa lapulle

Vierailija
5/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärikin todisti sen et Mul on alilämpöä kun mitattiin siellä 33,7.Tiedän sen koska lämpö menee tosi alas kun palelen ja joudun olemaan peiton alla lämpimässä ja sitten rupeaa heittää päästä.olen monta mittaria testannut.pyydettiin mittailee ja kirjoittaa lapulle

Samaa vaivaa, ei ole kilppariongelmia. Ennen liittynyt virustaudin puhkeamiseen, mutta nyt on vain helvetin huono olo, palelee ja lämpö järjestään alle 35.

Vierailija
6/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TSH oli 1,1 tv4 en muista

Vierailija
7/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli kerran 34 ja risat illalla. Olin syönyt huonosti koko päivän. Mitattiin korvasta 2 krt sairaalassa.

Vierailija
8/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en väärin muista, niin lisämunuaisen ongelmat voivat aiheuttaa samankaltaisia ongelmia kuin kilpirauhasen vajaatoiminta. Tuo on kyllä ihan superalhainen ruumiinlämpötila, tosiaan melkein ruumiin lämpötila

Vierailija
9/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TSH kuulostaa kyllä normaalilta

Vierailija
10/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne huoli minua sairaalaan kun ei ole tulehdusarvot koholla.hemoglobiini kunnossa.vaikka söisin ja kävisin tosi kuumassa suihkussa niin harvoin nousee yli 36. Enimmäkseen pyörii lähellä 35: että.munuaiset ja maksa arvot oli kunnossa kun 2 kertaa otettu.onko

tolle lisämunuaiselle eri koe

Vierailija
11/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, sille on stressitesti. Googlaa lisämunuainen, lisämunuaisten uupuminen, krooninen väsymysoireyhtymä jne.

Vierailija
12/13 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota pitää ehdottaa sitten kun Käyn lääkärissä aika paljon samoja vaivoja.

Vierailija
13/13 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla otettiin punkki koe.huomenna selviää.

Tuli tänään päivällä mitattua kainalosta 32,9 ja menin peiton alle lämpimään puoleksitunniksi niin nousi 34,4.ihan helvetin alas meni.lääkärit luulee mua hulluksi kun joka paikkaa särkee ja tekee pahaa.ehdottelee vain psykiatrin hoitoa.Kyl on Kamala sairaus viime vuonna tähän aikaan vuodesta kävelin 10kilometrin lenkkejä.nyt korkeintaan kilometrin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi