Ekat pakit 40-vuotiaana
Niin näin nelikymppisenä koin ekan ihastuminen ilman vastarakkautta. Eron jälkeen olen taas uudelleen deittimarkkinolla. Ero tuli minun aloitteesta. Sitten 1,5h erosta.
Lyhyesti tapailin uutta miestä ja nyt olen ihan sydän särkyneenä. Mikä tähän sydänsuruun auttaa?
Kommentit (16)
Olet nelikymppinen, nyt niitä pakkeja alkaa tulla ihan urakalla. Vapaamatkustamisen aika on ohitse.
Naiset paikkaa pakkeja lutkailulla ja miehet juomalla.
Taidan päättää että olen ilman miestä nyt kokonaan. Ei tule pakkeja sitten... ap
Puolitoista tuntia erosta tapasit uuden miehen ja tuli pakit. Voih.
Vierailija kirjoitti:
Taidan päättää että olen ilman miestä nyt kokonaan. Ei tule pakkeja sitten... ap
Totta, varma konsti säästyä mielipahalta. Hommaa laumallinen kissoja seuraksi.
Sait pakit ?
Tylysti vai kuitenkin ystävällisesti ?
Arvosteliko sinun ulkonäköäsi ? Esim lihava ja oletko lihava ?
Ehdotit uusia treffejä ja numeroiden vaihtoa ja tuli stoppi vai ?
Ohhoh sehän oli puolitoista vuotta!!! Ap
Sain pakit näin: olen kaunis mutta hän ei osaa olla mukana jutussa. Toisin sanoen hän Ei siis ollut musta kiinnostunut. Aloin muutaman viikon tuntemisen jälkeen kysellä mikä tilanne. En ole tusinanainen joten halusin heti tietää missä mennään. No ne on ekat pakit nelikymppisenä! ! Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin näin nelikymppisenä koin ekan ihastuminen ilman vastarakkautta. Eron jälkeen olen taas uudelleen deittimarkkinolla. Ero tuli minun aloitteesta. Sitten 1,5h erosta.
Lyhyesti tapailin uutta miestä ja nyt olen ihan sydän särkyneenä. Mikä tähän sydänsuruun auttaa?
Jos nelikymppisenä etsii vielä miestä, niin se kertoo sellaisesta lutkuudesta, ettei kyllä kiinnosta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sain pakit näin: olen kaunis mutta hän ei osaa olla mukana jutussa. Toisin sanoen hän Ei siis ollut musta kiinnostunut. Aloin muutaman viikon tuntemisen jälkeen kysellä mikä tilanne. En ole tusinanainen joten halusin heti tietää missä mennään. No ne on ekat pakit nelikymppisenä! ! Ap
Muita neuvoja ei voi antaa, kuin että osta rasvattu köysi ja kiikkerä jakkara.
Jaa no se hyvä puoli omassa tilanteessa että on saanut vaikka miten paljon pakkeja ja sydänsuruja ja nöyryytystä miesten puolelta jo teinistä alkaen että ei tule sitten myöhemminkään ehkä asiasta kriisiä kun se on ihan normikauraa. Minuakin on väitetty kauniiksi mutta luonteeni on aika kaamea ilmeisesti.
Vanhoja viestejä taas etusivu täynnä. Nää on luettu jo 7 vuotta sitten. Uskokaa jo!
Vierailija kirjoitti:
Jaa no se hyvä puoli omassa tilanteessa että on saanut vaikka miten paljon pakkeja ja sydänsuruja ja nöyryytystä miesten puolelta jo teinistä alkaen että ei tule sitten myöhemminkään ehkä asiasta kriisiä kun se on ihan normikauraa. Minuakin on väitetty kauniiksi mutta luonteeni on aika kaamea ilmeisesti.
Kauneus on silmässä. joskus siellä kiiltelee pillukin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä olikin sinun ainoa järkevä kommentti. Teeppä se.
Voimia,
Sydänsuruun auttaa av-palsta