Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elämää haluaisit elää?

Vierailija
20.04.2016 |

Niin, mistä koostuu elämä, jollaista haluaisit elää? Jos elät jo haaveidesi elämää, haluaisitko kuvailla mitä siihen sisältyy?

Itse olen jotenkin täysin hukassa sen kanssa, millaista elämää haluaisin viettää. Toisaalta moni asia kiinnostaisi, toisaalta millään ei loppupeleissä tunnu olevan sen suurempaa merkitystä, tekemisellä tai elämällä itsessään. Siksi mua todella kiinnostais kuulla, miten muilla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vielä matkustella eri maissa ja opiskella lisää vieraita kieliä. Ja päästä mielekkääseen työpaikkaan ja asua kivassa paikassa. Siinä on motivaatiota omaa tulevaisuutta varten ainakin.:)

T: 22-vuotias nuori mies/poika

Vierailija
2/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin päästä yliopistoon, opiskella, matkustella, mennä naimisiin kihlattuni kanssa, ostaa omistusasunnon. Oikeastaan toivoisin että olisin jo valmistunut. Haluaisin töitä, lapsia, oman kodin jne. "peruselämää". Haluaisin myös enemmän rahaa ja uuden auton :D

Nainen 20v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuksesta ja jatkuvista huolista vapaata elämää. Sekä sellaista elämää ettei tarttis penniä venyttää joka samperin kuukausi.

Vierailija
4/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta että vaeltaisin luonnossa päivät pitkät. Sitten mulla ois aina joku paikka minne mennä yöksi. Tai teltta. Voisi olla myös joku kaveri mukana. Kiertäisimme maailmaa ympäri.

Vierailija
5/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde olisi kiva, alkaa tympiä tää yksinelo.

Vierailija
6/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että saisin olla rauhassa, sää olisi aina lämmin eikä minun tarvitsisi käydä töissä. Ilman lottovoittoa en toivomaani saa.

Vierailija
7/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samanlaista kuin nyt. Olla maailman ihanimman teinin äiti, ja maailman parhaan miehen rakas.

Tavata usein ystäviä, viettää kivoja iltoja heidän kanssaan.  Matkustella loma-aikoina, niin Suomessa kuin ulkomailla. Tavata ystäviä ja sukulaisia usein.

Ainut minkä vaihtaisin mielelläni on työni. Mutta en tiedä mihin.

Vierailija
8/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten toivoisin että saisin olla terve (en ole). Haluaisin että mulla olis ihania ystäviä joita tapaisin usein. Haluisin että tultais toimeen paremmin lapsen kans eikä aina tarvis joka asiasta vääntää, ja että hän olisi onnellinen ja olis joitain muitakin aikuisia jotka välittäis. Rakkaussuhde ja seksiä, tarpeeksi rahaa, ei liikaa töitä tai kiva työ.

Vierailija
9/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaudessa ja niin että yhteiskunta maksaisi velkansa 2 miljoonaa.

Vierailija
10/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän unelmaani: pääsin opiskelemaan yliopistoon unelma-alaani jossa on vielä lähes sataprosenttinen työllisyys (puheterapeutti). Pääsin opiskelujen perässä muuttamaan omilleni uuteen kaupunkiin jossa viihdyn. Mulla on kesätyöpaikka varmaan seuraavaksi viideksi vuodeksi eteenpäin koska olen hyvä työntekijä, lisäksi saan tehdä koulun ohella vuoroja eli minulla on opiskelijaksi kivasti rahaa käytössä. Lainaa en ole joutunut ottamaan. Minulla on ihania läheisiä ystäviä.

Jos en olisi päässyt opiskelemaan, asuisin vielä vanhemmillani ja olisin jossain hyödyttömässä paskaduunissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme