Paljonko auton lainaaminen kaverilta "maksaa"
Siis kun haluan korvata rahalla sen verran että en jää minkäänlaiseen kiitollisuudenvelkaan. Yksi päivä ja 100 km.
Kommentit (11)
Palauta auto siistittynä, tankki täynnä, tarkista pissapoikaneste ja maksa se verottajan korvaus kilometreistä, niin eiköhän lainaa toistekin.
Vierailija kirjoitti:
Palauta auto siistittynä, tankki täynnä, tarkista pissapoikaneste ja maksa se verottajan korvaus kilometreistä, niin eiköhän lainaa toistekin.
Virallinen taksa sisältää jo polttoaineet, joten ne voi vähentää hinnasta.
Mun kaveri totesi hintaa ehdottaessani (olisin myös kuskannut) että onpas kallista, hänhän pääsee bussilla halvemmalla! Menin sanattomaksi!
Kun sen kolaroit, menee sekin kaveruus.
Sovitte keskenänne. Voi olla myös palvelus palveluksesta.
Jos itse en tarvitse autoa ja ylipäätään suostun lainaamaan, bensa riittää. Oikeastaan en tarvitse edes sitä. Mutta lainaan vain läheisimmille ja luotettavimmille.
Riippuu mielestäni vähän auton lainaajan tulotasosta. Jos auton lainaaja varakas, niin ei ole niin tarkkaa. Jos auton lainaaja pienituloinen tai keskituloinenkaan, niin ehdottomasti vähintään verottajan taksa mielellään. Riippuu varmaan henkilöiden väleistä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virallinen taksa sisältää jo polttoaineet, joten ne voi vähentää hinnasta.
Hanki oma auto tai ota autovuokraamosta. Aika hyvä kaveri pitäisi olla että lainailisin autoa pelkillä kuluilla.Tavara ei koskaan parane lainassa.
Jos saan pillua voit lainata mun autoa niin paljon kuin haluat,voin vaikka toimia kuskina, mutta muuten riittää että tankkaat ainakin sen verran mitä kulutat.
Virallinen taksa on 43 snt/km. Eli kun 50eur annat, olette sujut ;-)