Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on hyvää kun on yksin.

Vierailija
19.04.2016 |

Ei naista, ei lapsia. Ei velkaa. Rahaakin jää ihan mukavasti säästöön, vaikka pienituloinen olenkin. Saa olla omassa rauhassa harrastusten parissa. Ei minua ainakaan houkuta ollenkaan mikään perhehelvetti. Kyllähän se parisuhde ehkä jotain antaa, mutta paljon siinä häviääkin. Älkää miehet langetko naisiin! Jos pillunhimo on kova, niin vaikka huoriin sitten mutta vaimoa ei kannata ottaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että nautit elämästäsi mutta kuulostat aika katkeralta. Eihän yhdessäolo pelkkää seksiä ole? Tai siis meinasin tota "pillunhimo" juttuus. Mä en ainakaan yhtään usko tollaseen, että joku haluis tosissaan olla yksin loppuelämänsä. Meidät on luotu olemaan yhdessä. Sitäpaitsi se on kaikinpuolin ihanaa kun on rakastava kumppani vierellä. Eikä siinä mitään häviä jos on oikeenlainen kumppani.. Sulla on vaan huonoja kokemuksia äläpäs oo niin katkera ;) ite oon eronnut monta kertaa enkä silti ajattele mitään häviäväni, päinvastoin aina kokemusta rikkaampi.kyllä se oikea siellä odottaa! Ainakin toivottavasti ;)

Vierailija
2/2 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdesti pitkässä parisuhteessa, nyt en enää halua miestä elämääni. Nautin vapaudestani ja etenkin siitä, ettei tarvitse arjessa huomioida ketään. Ei tarvitse odottaa deittikaverin viestejä, peruttuja tapaamisia tai yhtään mitään.Tuokin tuli koettua ja se jos mikä oli kuluttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla