Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko epäreilu miestäni kohtaan

Vierailija
19.04.2016 |

Miehelläni oli suhde joka paljastui kun pakotin tunnustamaan. Aikaa tästä on n 3kuukautta. Olen tosi epävarma. Minä rakastan ja halusin jatkaa. Edelleen ehdottomasti sitä mieltä. Haluan luotaa ja hyvän suhteen meille. Mutpäivisin vastaa mulle yleensä puhelimeen. Pystyy töissä puhua. Mut esim tänään taas laitto viestiä et jää ylitöihin eikö vastaa mun puheluihin. Laitoin sit sille viestiä kuinka paha olla ja epävarma olo kun ei taaskaan vastaa puhelimeen. Ei ole vastannut. Tuntuu et oonko liian epävarma. Pitäskö mun vaan kovettua ja luottaa toiseen sokeesti. Tää on tosi hirveetä. Periaatteessa kaikki olis nyt loistavasti mut mulla hirvee olla. haluisin et mun mies tajuais sen ja oikeesti hellis ja huolehtis musta nyt paljon. Avioliitossa kohta 20v oltu. Tää on hirvee tunbne tavallan haluis et toinen ymmärtäs tosissaan mitä on tehnyt mulle ja hellis,tekis kivoja yllätyksiä ja huolehtis musta. OOnkohan mä ihan seonnnut. Ikinä en oo silleen mustasukkanen ollut ja nyt tuntuu välillä et oonko liikakin.
Tää on ollut hirveetä. Ite sellainen ihminen et jotenkin vanhanaikanen enkä ikinä loukkais toista näin pettämällä. Mä en vaan ikinä ole voinut käsittää tällaista toisen takana pettämistä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä ihan vitun epäreilu! Tottakai pettäjämies heti takas ja sassiin!

Vierailija
2/10 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo otsikko tyhmä. Vois olla esim  et onko mustasukkaisuuteeni normaalia. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuutesi on täysin normaalia. Itsekään en luottaisi jos mies olisi pettynyt ja vielä salannut eikä kyseessä olisi mikään yhden illan juttu vaan oikea suhde. En voi kuvitella että jaksaisin jatkaa suhdetta tuon jälkeen.

Kyllä minulle ainakin tulee mieleen että mies on taas pettämässä sinua jos ei ylitöistä vastaa puhelimeen ja on aiemminkin huijannut sinua.

Vierailija
4/10 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tilanne kuulostaa siltä, että vaatii kunnon keskustelua. selität ettei tuollaisen teon jälkeen asiat vaan palaa normaaliksi, ehkä vuosiin tai koskaan ja jos haluaa kanssasi jatkaa tulee miehen huomioida tämä käytöksessään?

Vastauksesta ja käytöksestä voit sitte päätellä miehen kiinnostuksen, kunnioitusta ei mieheltäsi sinun suuntaan selvästi paljoa ole..

Vierailija
5/10 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksen voi pettää vain kerran. Mietihän sitä, jos lopun elämää aiot miehen kanssa olla. Noin tuore pettäminen, joten ei ihme, että et voi luottaa. Toisaalta, jos mies vielä pettää niin sitten voi jo jättää taaksensa, vai? Joskus pettämisen jälkeen parisuhde voi jatkua normaalisti, mutta yleensä siinä taustalla on se, että pettäjä itse huomaa tehneensä väärin ja tunnustaa ja haluaa korjata suhteen.

Vierailija
6/10 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni trolle, iltapesulle siitä!

Vierailija
7/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa olla samaan aikaan sekä romantikko että realisti niin kuin sinä. Tosiasia ( ilmeisesti?) on se, että miehesi on pettänyt etkä sinä enää voi luottaa häneen. Silti sinä toivot, että tarina etenee niin kuin harlekiiniromaanissa, eli mies nyt palaa katuvaisena ja entistä rakastuneempana sinun luoksesi, kun se toinen nainen ei ollutkaan hänen elämänsä suuri rakkaus vaan sinä ...

Ota nyt ne ruusunpunaiset silmälasit päästäsi ja kohtaa todellisuus. Sinun kannattaa alkaa ajattelemaan tulevaisuuttasi ilman tätä nykyistä miestä. Takana on 20 hyvää vuotta, mutta seuraavien 20 vuoden onnesta ei vielä voi sanoa mitään.

Vierailija
8/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä provot pakko kirjoittaa noin kehnosti? Puhun siis kieliopista. Ovathan ne provot hauskoja, mutta ei niin hauskoja että tuotakaan aloitusta jaksasi kokonaan lukea.

Vierailija
9/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat, että pakotit miehesi tunnustamaan pettämisen?

Vierailija
10/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on toinen juttu, mutta kuka soittelee puolisolleen työaikana..? Tekisin niin korkeintaan hätätapauksessa. Muuten jos asiaa työpäivän aikana niin laittaisin tekstarin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän