APUA! Kihomadot!
Moi, oon aika nuori (alle 18) ja siis
tässä huomasin viikonloppuna, että on kutissut välillä epämääräsesti takapuolta :D ei siis mitenkään tosi pahasti, ei mitään aivan järkyttävää enkä ole raapinutkaan kun ei ole ollut niin pahaa :D
No sitten pienen tutkailun jälkeen löysin aivan pienen madon, mutta ei näyttänyt ollenkaan kihomadolta (katsoin netistä ja joskus pienenä oli ollut kerran). Ei mitään merkkejä muuten, eikä edes kutita paljoa. Tuntuu kanssa, että kuvittelen välillä sen kutinan.
Nyt olen vähän rauhoittunut, vaikka olin aivan kauhistunut ja paniikissa ajatuksesta, että minulla olisi matoja suolistossani D:
Mutta pitäisi kertoa äidilleni, mutta tuntuu, että siitä tulee kauhea vaiva D:
Aavistan, että tämä olisi tullut koulusta, koska en pese käsiäni tullessani koulusta, joten veikkaan että sieltä olisi tullut.
Mutta voisiko tämä mato olla joku yksittäinen mato, tai joku muu?
Oli ehkä millin kokoinen, eikä ollenkaan narumainen, eikä täysin valkoinen.
Ei kutise läheskää niin paljon kuin netissä toiset ovat kertoneet, eikä niitä ole iltaisinkaan näkynyt.
Voiko siis olla joku muu mato & voiko olla vain joku yksittäinen mato? :D Ja mitä pitäisi tehdä, pitäisikö kertoa äidille asiasta?
Ja minulla on myös ollut epämääräisiä valveunia, niin ajattelin, olinko kuvitellut tämän madon :D